Hoi allemaal.
Ik ben nieuw hier, en wilde meteen wat vragen.
Ik ben R en heb twee kinderen van bijna 7 en 3,5, alles prima zou je zeggen.
Nu heb ik gisteren een miskraam gehad, na bijna 8 wk.
Ik heb er erg veel moeite mee, maar ik heb wel zelf meteen het vruchtje en de placenta opgevangen.Toch wel iets heel moois om van dichtbij te zien..
Gisteravond een echo gehad, en inderdaad was alleen nog de ruimte te zien waar het heeft gezeten.
Gelukkig wel duidelijkheid nu, want ik had al een week vaag bloedverlies.
we moeten weer verder.
Ik vroeg me af hoe jullie dit hebben gedaan met evt oudere kinderen.
Mijn oudste dochter heb ik uitgelegd dat er een heel klein beginnend babytje in mijn buik groeide, wat niet goed bleek te zijn. En dat mijn lichaam het daardoor weer af heeft gestaan.
Ze is er erg van onder de indruk, en tekent baby's voor me, en huilt er zelfs door..
Ze vroeg ofdat het nog een keer kon dat er een baby in mijn buik zat..
Ze vond het toch wel erg leuk zei ze..
ik wilde niet tegen haar liegen, en ze voelde wel degelijk dat er iets aan de hand was.
Ze was er bij toen de echte miskraam begon, en ik vond het sneu om haar niet serieus te nemen.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ben erg benieuwd.
Allemaal succes, en bedankt alvast.
Groet R
Ik ben nieuw hier, en wilde meteen wat vragen.
Ik ben R en heb twee kinderen van bijna 7 en 3,5, alles prima zou je zeggen.
Nu heb ik gisteren een miskraam gehad, na bijna 8 wk.
Ik heb er erg veel moeite mee, maar ik heb wel zelf meteen het vruchtje en de placenta opgevangen.Toch wel iets heel moois om van dichtbij te zien..
Gisteravond een echo gehad, en inderdaad was alleen nog de ruimte te zien waar het heeft gezeten.
Gelukkig wel duidelijkheid nu, want ik had al een week vaag bloedverlies.
we moeten weer verder.
Ik vroeg me af hoe jullie dit hebben gedaan met evt oudere kinderen.
Mijn oudste dochter heb ik uitgelegd dat er een heel klein beginnend babytje in mijn buik groeide, wat niet goed bleek te zijn. En dat mijn lichaam het daardoor weer af heeft gestaan.
Ze is er erg van onder de indruk, en tekent baby's voor me, en huilt er zelfs door..
Ze vroeg ofdat het nog een keer kon dat er een baby in mijn buik zat..
Ze vond het toch wel erg leuk zei ze..
ik wilde niet tegen haar liegen, en ze voelde wel degelijk dat er iets aan de hand was.
Ze was er bij toen de echte miskraam begon, en ik vond het sneu om haar niet serieus te nemen.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ben erg benieuwd.
Allemaal succes, en bedankt alvast.
Groet R