A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Nog een nieuwe op het forum.
Ik bezoek regelmatig deze site en dacht ik zal ook maar eens inloggen.
Ik ben Ilse en ik ben 28 jaar. 1 januari ben ik gestopt met de pil.
Mijn cycles is onregelmatig.
1e ronde na 47 dagen ongi
2e ronde na 36 dagen ongi
3e ronde na 30 dagen ongi
4e ronde ??????? (vandaag al 42 dagen en nog niets)
Ik heb na 30 dagen een test gedaan, maar die was negatief. Ik durf dus niet te testen.
Zijn er meer meiden met dit probleem. Ik dacht dat het dus de goede kant op ging, dat ik het dus regelmatig zou worden, maar dat is dus niet zo. Ik heb toen ik aan de pil was regelmatig 2 strips achter elkaar geslikt. Kan het daar aan liggen dat het langer duurt voordat ik het regelmatig ben. Het is wel moelijk klussen zo. Vandaag heb ik een nieuwe test gekocht en morgen vroeg ga ik toch maar testen. Als het nu niet raak is, ga ik ovulatietest kopen.
Veel liefs Ilse.
Nog een nieuwe op het forum.
Ik bezoek regelmatig deze site en dacht ik zal ook maar eens inloggen.
Ik ben Ilse en ik ben 28 jaar. 1 januari ben ik gestopt met de pil.
Mijn cycles is onregelmatig.
1e ronde na 47 dagen ongi
2e ronde na 36 dagen ongi
3e ronde na 30 dagen ongi
4e ronde ??????? (vandaag al 42 dagen en nog niets)
Ik heb na 30 dagen een test gedaan, maar die was negatief. Ik durf dus niet te testen.
Zijn er meer meiden met dit probleem. Ik dacht dat het dus de goede kant op ging, dat ik het dus regelmatig zou worden, maar dat is dus niet zo. Ik heb toen ik aan de pil was regelmatig 2 strips achter elkaar geslikt. Kan het daar aan liggen dat het langer duurt voordat ik het regelmatig ben. Het is wel moelijk klussen zo. Vandaag heb ik een nieuwe test gekocht en morgen vroeg ga ik toch maar testen. Als het nu niet raak is, ga ik ovulatietest kopen.
Veel liefs Ilse.