Nieuw en onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben 26 jaar en sinds april gestopt met de pil. Omdat ik al eerder gestopt was met de pil, ben ik in juli doorverwezen naar de gyn. Hier heb ik een inwendige echo gehad en gezien dat alles goed is. Alleen last van luie eieren.. De gyn zei dat het of vanzelf weer op gang komt, of ik werd doorverwezen naar een vruchtbaarheidskliniek.

Begin september werd ik eindelijk weer ongesteld! Heel blij mee, want dan komt het dus vanzelf op gang.

Alleen tot op heden niet weer ongesteld geweest. Wel zijn mijn vriend en ik regelmatig bezig om toch zwanger te worden.. misschien kleine kans maar als je niet probeert..

Nu vraag ik mij af, wat is slim..
Weer naar de gyn gaan en aangeven dat ik in september ongesteld ben geweest en daarna niet meer? Of gewoon weer wachten tot ik opnieuw ongesteld wordt?

Ik weet het even niet meer...
Groetjes Whiteflower90

Hi Whiteflower,

Ik ben in juni gestopt met de pil en bij mij duurde het 91 dagen voor dat ik voor het eerste ongesteld was, daarna ook 42 dagen dus dat duurt ook vrij lang. Ik zou nog heel even wachten want het kan wel tot een jaar duren voordat alles weer een beetje regelmatig is. Ik word er zelf ook helemaal gek van haha. Ben benieuwd wanneer ik het nu ga worden, maar heb echt werkelijk geen idee.

Hoi Zonnetje,

Ik ben gisteren gebeld door de assistente van de gyn dat ze mij doorverwijzen naar zo'n kliniek. Gaan we kijken hoe we dit aanpakken.

Ik gebruik nu wel dagelijks ovulatietesten en ik geloof dat wij zondag erg veel mazzel hebben gehad.. de test van dinsdag was net iets lichter als controlestreep. Gisteren was hij nog lichter.. Dus ik hoop heel erg dat we zondag geluk gehad hebben.

Afwachten.. Ik voelde maandag wel steekjes daar beneden en ik herken het wel van vroeger.. Dus grote kans van eisprong.

To be continued!

Ja, ik hoop het voor jullie. Ik zit zelf nu ook in mijn vruchtbare periode en voelde afgelopen dagen ook steekjes dus hoop dat dat hem was. Maar omdat mijn cyclus zo onregelmatig is weet ik ook niet helemaal wanneer mijn eisprong moet zijn. Mijn laatste cyclus was 42 dagen dus hou dat nu een beetje aan. Maar kan natuurlijk zomaar zijn dat het nu langer of korter duurt. Ik ben vanaf 3 juni gestopt en nu pas 2 x ongesteld geweest. Hou je me op de hoogte?

Ik heb inmiddels klachten genoeg, maar ook negatieve testen. Morgen naar de huisarts bloedprikken. Hoe is het met jou?

Vandaag contact gehad met huisarts.  HCG was 2. Nu proberen om alles los te laten, misschien komt mijn mentruatie dan op gang..

Zodra ik nieuws heb kom ik hier weer even langs.

Succes!

Terug
Bovenaan