Nieuw en onzeker

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze site. En eigenlijk omdat ik sinds ik gestopt ben met de pil (begin November) nog steeds niet ongi ben geweest. ik voel me zo onzeker. Wordt ik nu zwanger of ongi? Al een paar testen gedaan. steeds negatief.
Het is fijn om te lezen dat er nog meer mensen bij zijn die hier ook last van hebben.
Het lijkt wel of m'n lichaam overal op reageerd.
Maar goed ik zit nu op 42 dagen en ik las dat er meiden zijn met 63 dagen dus heb ik nog ff te gaan.

Groetjes kit

Hoi Kit,

Vervelend hè, dat je dan niet weet waar je aan toe bent. Maar ja, het ene lichaam heeft nou eenmaal meer tijd nodig om weer in een natuurlijk ritme te komen dan het andere. Een kwestie van afwachten dus, hoe lastig het soms ook is.

Succes met zwanger worden.

Karin.

Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en we zijn er meteen voor gegaan (dit was oké volgens de huisarts). De eerst keer was ik na  26 dagen ongi, de tweede keer na 44 dagen en nu zit ik dus in mijn derde ronde.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!!

Benthe

heej meiden!

Ik ben pas net gestopt en ik ben benieuwd wat mijn lichaam gaat doen. Als ik uitga van 28 dagen dan zou ik 10 februari mijn nod hebben. Maar ja, je weet het niet, he. misschien duurt het bij mij ook wel heel lang....ik hoop het niet....

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan