nieuw (en oud) haha

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders en toekomstige moeders ;)

mijn man en ik hebben gisteren besloten om voor de 2e te gaan. We hebben al een zoon van bijna 2 inmiddels.
De 1e zwangerschap was onverwachts en we hebben dus alle spanningen, zenuwen etc. van het zwanger worden gemist..

Dus wel een hele nieuwe ervaring nu, kan niet wachten tot ik zwanger ben, maar dat geld natuurlijk voor ons allemaal.

Tijdens onze 1e zwangerschap heb ik erg veel op deze sites gelezen maar heb nooit actief mee gedaan...nu dus wel!!

ben sinds vorige maand gestopt met de pil en zit nu (volgens berekening) in mijn meest vruchtbare week...

ben benieuwd hoe snel (of langzaam) het zal gaan..
heb er zin in om hier regelmatig te lezen en mijn verhaal te delen!!

tot snel!

groetjes...

Welkom!
Gezellig dat je er ook bent.. erg spannend om nu inderdaad dan de spanningen enz mee te maken dit keer van een toekomstige zwangerschap.. berekeningen voor wanneer meest vruchtbaar enz! haha!

Geweldig dat je al een zoontje hebt.. op naar de 2de!

hopelijk ben je snel zwanger.. en tot die tijd kletsen we hier fijn over en weer met zn allen haha!

succes en vooral veel plezier!

groetjes essiej

Hai welkom!!

wij gaan ook voor een tweede, mijn dochtertje is inmiddels 3 jaar geworden!!

groetjes

Karin

Hoi,

Gezellig dat je erbij komt! Wij hebben net de 1e ronde gehad voor een tweede, onze dochter is nu 1,5. Succes en veel plzier haha!

Groetjes ciomama

Welkom!!
Voor Jou breken er dus spannende dagen aan!!
Heel veel klusplezier!!!

Welkom terug!

Het is hier rustig dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Gezellig.

Gr bizu

Leuk en spannend!!!
Weer heel anders dan bij jullie 1e zwangerschap dus, bijzonder!

Wij willen ook graag een 2e, maar we gaan pas in februari aan de klus, dus we moeten nog even geduld hebben.... In de tussentijd geniet ik alvast een beetje van de voorpret hier, leuk!

hoihoi welkom
zoals een ander al zei hoemeer zielen hoe meer vreugd
ja het valt mij ook wel op dat het hier best rustig is
veel klusplezier
(en leesplezier hier hihi)

Terug
Bovenaan