nieuw en uitzetlijst

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen ben nieuw op dit forum.
wij hebben het plan om volgend jaar augustus te stoppen met de pil en aan gezinsuitbreiding te beginnen. Ik ben nu al allerlei informatie aan het opzoeken op internet, en ben dus ook op zoek naar een goede lijst met alle babyuitzet.
weten jullie waar ik dat kan vinden? alvast bedankt.

grtjes
Fleur

Hoi,
Ik wil niet vervelend doen, en ik begrijp ook wel dat het erg leuk is om er mee bezig te zijn...Maaaaaaar...Vind je het niet een beetje erg vroeg?
Zwanger worden doe je meestal niet zomaar,en er teveel mee bezig zijn bevordert het vaak ook niet.
Kortom het duurt nog een jaar tot augustus volgend jaar, en dan ben je er nu al zo druk mee dat je zelfs al hier op het forum te vinden bent..
Het is uiteraard jou goed recht hoor, maar zou je wel zo hard van stapel lopen?
Dan maak je jezelf al lekker met allles terwijl je nog niet eens weet hoe lang het gaat duren..
Ik zou er voorzichtig mee zijn..
Maar nogmaals het is jou leven en jou keus, en als jij je er goed bijvoelt is het prima.
Waarom nog wachten dan tot volgend jaar als ik vragen mag?
Je bent er nu al klaar voor lijkt me? hihi
Alvast veel succes.
Groet R

je hebt helemaal gelijk als ik nu al intensief bezig zou zijn   met het zwanger worden, maar het enige wat ik wil is een uitzetlijst (kan ik op internet niet vinden), zodat ik beetje kan kijken hoe duur het allemaal is, maar sorry dat ik dat hier vraag.
Je kan alleen maar een vraag stellen als je lid ben namelijk.
Maar goed ik heb eigenlijk nog een vraag, maar laat maar, ik zoek het zelf wel uit.
bedankt dat ik me hier zo welkom voel.
toedeloe!!

Hoi Fleur,

Als je naar Prenatal gaat en daar hun gids haalt dan zit daar achterin een uitzetlijst. Ga er wel kritisch mee om, sommige dingen zitten in het kraampakket of zijn volledig zinloos. Vraag tzt in je omgeving aan mensen met kinderen wat zij gebruikt hebben, dat scheelt een hoop geld. Bij mij staan een aantal zaken werkloos in de kast!

Succes volgend jaar,
Ingeborg

Hoi Fleur,

Op prenetal.nl kun je zo'n lijst vinden en ook op hema.nl en (even mn hersens laten kraken) volgens mij ook via babybrabbel.nl en volgens mij staan er inderdaad vaak dingen op die je niet altijd nodig hebt. Informeren bij een vriendin of kennis die al kinderen heeft kan nooit kwaad zou ik zeggen.

Groetjes Rannie

Hoi Fleur,
Weet niet ofdat je dit nog leest.
Het is niet mijn bedoeling geweest om je niet welkom te heten hoor!!!
Je bent zelfs van harte welkom.
Ik maak alleen even een opmerking over het feit dat je al zo vroeg hier te vinden bent.
Jammer dat je het zo opvat.
Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt...wie ben ik tenslotte!!
Maar je gaf geen antwoord op mijn vraag, waarbij ik vroeg waarom je nog zolang wilde wachten??
Je kunt inderdaad een lijst vinden in babycatalogussen, of op de Prenatal-site ws ook wel.
Succes, en nogmaals sorry als je je niet welkom voelde hoor...
Groet R

Hoi Fleur!

Allereerst welkom op dit forum. Wel jammer dat je je niet welkom voelde, maar zo'n reactie op het bericht van RW was misschien ook iets overdreven.... Ik weet zeker dat ze het goed bedoelde!!

Anyway, ik zit net op een andere site te kijken (www.babyopkomst.nl) en daar staat werkelijk alles op wat je maar wilt weten.

Tja, en anders kun je wellicht via google zoeken. Het world wide web staat vast vol met deze informatie.

Nou, heel veel succes met zoeken en met de voorbereiding!!

Greetz,
Chantal

Terug
Bovenaan