Nieuw en vraagje over ovu testen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben Irianne en 26 jaar. het lijkt me leuk om mee te kletsen op dit forum omdat ik verder aan niemand wil vertellen dat we voor de 1e gaan.  Sinds januari gestopt met de nuvaring. Heb tot nu toe cyclussen van 37 dagen gehad. Afgelopen dinsdag helaas weer ongi geworden. Ik wil nu deze maand ovu testen gebruiken. Misschien vinden jullie dit snel, maar mijn zus kan geen kinderen krijgen, ik ben dus erg benieuwd of ik zwanger kan raken. Ik heb nu ovu testen van sensitest gekocht. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn uberhaupt jullie ervaringen met ovu testen? Ik ben benieuwd.

Groetjes, Irianne

hi  Irianne,
welkom hier op dit forum en klets gezellig mee. zelf heb ik nog geen ervaring met testen maar ik wilde je toch even welkom heten en me zelf even aan je voorstellen.
ik ben nimfje en ook 26 jaar ik ben begin april  gestopt met de pil en zit nu dus in de tweede ronde voor ons eerste kindje.    
er is vast nog wel iemand die wel een antwoord weet op je vraag.
groetjes nimfje

Hoi Nimfje,

Wanneer heb jij je NOD. Ik heb de mijne ingevuld op de juni NOD lijst. Ik vind zo'n lijst wel leuk. Zo kan je met iedereen meeleven!
Groetjes, Irianne

Ik gebruik nu ovutesten van matecare (te bestellen via internet en niet zo duur)
en ik het begin had ik zoiets van nou ik moet t nog maar zien maar nu ik wat verder inmn cyclus ben merk ik toch echt dat ze werken want gisteren was de test al positief maar vandaag is tie superposi dus mn eitje staat op springen.
Maar goed of het echt werkt dat weet ik pas over twee weken want dan is mn nod.

Groetjes Moon

ik sta dus nog niet op de lijsten omdat ik niet goed weet wat mijn lichaam gaat doe, wanneer ik nu weer een cyclus heb van 26 dagen dan heb ik   mijn NOD waarschijnlijk rond 27 mei. maar ik ben nog maar 1x ongi geweest na de pil dus zeker weten wat mijn lichaam doe ik dus niet.
maar goed ik heb niet echt het gevoel nu zwanger te zijn (hoop natuurlijk wel). maar mijn gevoel zegt gewoon dat het er nog niet in zit deze ronde.
de volgende rond weet ik beter wanneer ik mijn NOD heb en dan ga ik zeker een lijst in vullen.
groetjes nimfje

Terug
Bovenaan