Nieuw!! En vrij vers!! ;)

Hallo allemaal,

Ik mag me bij dit forum aansluiten!
Sinds gister weten we dat ik zwanger ben!
En volgens de calculator op deze site ben ik nu 5 weken zwanger!
We leven werkelijk in een roes, we zijn zo ontzettend blij, en kunnen het allemaal nog niet helemaal vatten, misschien herkennen jullie dit?!
Het is ons 1e kindje, en ook onze eerste poging... en dus gelijk raak, heel snel ineens! En o wat zijn we nu al dolgelukkig en blij!
Mn lichaam liegt er ook niet om, is al vollop zwanger.
Hebben meer zwangere mama's dit gehad?
En vanaf welk moment voelden jullie je buikje groeien?
Ik ga dus naar het April forum! Ik ben benieuwd wie daar nog meer zijn :D

Liefs*
 
Hoi Dreaming!!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Heerlijk gevoel hé! Ik ben een weekje langer zwanger dan jij en wij leven ook nog steeds in een roes. Bij ons was 'poging twee' raak. Qua kwaaltjes mag ik absoluut niet klagen. Veel moe, heel af en toe een vlaagje misselijkheid, maar verder eigenlijk geen klachten. Wel vind ik het heel moeilijk om mijn buik(je) in te houden. Normaal gesproken heb ik een redelijk strakke buik, met af en toe eens een dag dat mijn buik wat opgezet is. Maar nu heb ik al een aantal dagen dat ik mijn buik echt moet inhouden om hem er strak uit te laten zien. En dat hou ik natuurlijk nooit een hele dag vol...
En jij? Welke kwaaltjes heb jij? En groeit jouw buik al een beetje?

Liefs
 
Bedankt voor jullie reacties!

EM1984: Lastig om het dan verborgen te houden, zelf heb ik geen strakke buik, ik ben een stevige meid ;) M,n onderbuik is wel opgezet voor mijn gevoel, maar om nou te zeggen dat hij al groeit... Ik wil realistisch blijven en geen dingen zien die ik eigelijk wil zien... hihi.
Qua kwaaltjes kan ik er al best wat opnoemen, maar dat vind ik nu niet erg, ik weet waar het door komt! :D
mn lichaam is overduidelijk zwanger! Haha!
Wist het door mn lijf eigelijk eerder dan door de test, moe, prikkelbaar (kortaf) buikpijn, misselijk, reukverandering (mn handen stinken naar ui :S heel vreemd!!) Smaak is veranderd, met hagelslag bijvoorbeeld...
Meer affscheiding en niet te vergeten, enorm zere borsten!
Dit zijn mijn ervaringen tot nu toe...
En verder zitten we heerlijk in die roes!! Echt genieten!

Liefs*
 
Terug
Bovenaan