Nieuw en wij willen ons eerste kindje! Spannend! :)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, überhaupt mijn eerste aanmelding bij een zwangerschapssite, Dus erg spannend en leuk om iedereen zijn/haar ervaringen te lezen!

Ik ben net 2 weken gestopt met de pil omdat wij graag ons eerste kindje willen, Erg spannend dus allemaal!

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie zwanger raakten?
En hebben jullie iets aangepast in jullie normale leefpatroon op de foliumzuur na? :)

Liefs, Jeltje

Welkom!

Ik ben in mijn eerste ronde voor mijn eerste kindje, dit weekend is mijn NOD (ga ik dan maar even vanuit, aangezien ik niet weet hoe mijn cyclus precies gaat lopen na de pil)
Niets aangepast in mijn leefwijze, behalve dan dat ik elke dag een tabletje foliumzuur neem.

Spannend allemaal he. Hopelijk mag je snel door naar het mama forum.

Liefs

Welkom!

Ik zit in ronde 3 voor ons 1e ukkie. (kan het weekend testen!) Hier ook geen veranderingen buiten foliumzuur om!

Er staat tussen de topics ook een NOD lijst daar kun je jou datum als je wilt ook invullen, door de hele onderste lijst te kopieren, jezelf er tussen te zetten, en bericht te plaatsen.

Succes meid

Liefs Renate

Welkom meid!! Spannende periode komt eraan!

Wij zitten inmiddels in ronde 14 voor ons eerste kindje! Hopelijk duurt het bij jullie minder lang.... Wij hebben verder niets in ons leefpatroon aangepast. We leven zeer gezond en indd die foliumzuur slik ik ook!

Het cliché verhaal van niet roken, niet drinken etc....ken je wel en dat lijkt me ook logisch!

Succes! Liefs Lynn

Welkom!!

Leuk dat je ons komt vergezellen op het forum. Ik ben sinds een maand gestopt met de pil. Mijn NOD was gister. Maar ook mijn eerste ronde dus weet mijn cyclus nog niet! Nog geen ongi gelukkig haha. Ik doe er ook niks aan alleen foliumzuur. En natuurlijk af en toe goed klussen!! "het" succes en hopelijk kan je snel door naar het mama forum!

Liefs Heleen

Welkom! Spannend he... Hopelijk mag je snel zwanger raken van moeder natuur ;-) en kun je verhuizen naar de mama-clubs.
Er is een NOD-lijst (NOD = Niet Ongesteldheids Dag, de dag dat je je ongesteldheid verwacht maar niet wil), makkelijk is om deze 4 weken na je laatste menstruatie te pakken.

Kan even duren voordat je cyclus op gang is, maar soms ook meteen regelmatig.

Ik ben 3,5 jaar geleden meteen zwanger geraakt na 15 jaar pilgebruik, eindigde wel in een miskraam maar was na de curettage meteen weer zwanger. Lang pilgebruik zegt dus niet veel over je pilgebruik. Nu zijn we alweer 9 maanden bezig voor ons 2e wondertje...

Leefgewoonte? Ik leef sowieso vrij gezond (sport 2 keer per week, eet veel groente en fruit en vezels) maar verder niks behalve Etos zwanger-wprden-vitamines. (zit foliumzuur in en diverse vitamines)

Succes en geniet ervan!

Leuk om te lezen allemaal! :)

En het is zeker spannend!
En bedankt voor de NOD betekenis erbij te zetten Charlotje! :)
Ik heb die pas over anderhalve week, maar wij hopen natuurlijk ook dat het meteen raak is!

Ik hoop ook dat jullie allemaal snel 'succes' hebben!

De standaard dingen zoals niet roken en drinken etc wist ik trouwens inderdaad wel :)

Gelukkig rook en drink ik nooit, en sport ik ook..
En heb volgens mij met mijn 23 jarige leeftijd de leeftijd ook mooi meegenomen! :)

Terug
Bovenaan