NIEUW EN ZWANGER

Hoi allemaal,

Vandaag mijn NOD...GEEN menstruatie toen ik ging plassen!!! Het is pas de eerste ronde, maar bij mijn twee eerdere zangerschappen was het de eerste en tweede ronde raak, had nu sinds mijn eisprong veel symptomen, maar durfde nergens op te vertrouwen natuurlijk. Eergisteren getest, te vroeg, maar toch een heel klein ieniemienie streepje te zien (dacht ik hoopvol, mijn man zag het namelijk niet :) )...Dus vanmorgen om 7 uur weer getest...Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan het haast niet geloven...De eerste ronde!?!??! IK, WEER zwanger??? De derde, ALLERlaatste keer....Ik ga er zo van genieten!!!!!!!!!! En wat wordt het moeilijk om niets te vertellen, ik hoop dat alles goed gaat en dat we een prachtig gezond kindje zullen krijgen.

Zijn er meer dames in ongeveer hetzelfde schuitje? Net zwanger, 26 jaar, 3e kindje...Hoe gaat het allemaal met jullie?

Liefs,
Rijn
 
Ten eerste van harte! Ik herken je verhaal, eerste test lichte streep mijn man zag die ook niet maar tweede test twee dikke strepen. Het was voor ons ook na de eerste ronde raak. Voel me zo'n geluksvogel. Voor ons is het het tweede kindje.

We gaan genieten en proberen onze mond dicht te houden....moeilijk!!!
 
gefeliciteerd...
Ik behoor ook tot de geluksvogels van snel zwanger worden, zowel bij de 1e als nu bij de 2e 1e ronde raak. Achteraf bleek bij de 1e zelfs door de pil heen..
Inmiddels ben ik morgen al weer 26 weken!
ik hoop voor juulie dat alles goed blijft gaan en je het goede nieuws sne kan vertellen aan iedereen!


ps..soms vind ik het best lastig dat het zo makkelijk gaat bij ons, terwijl er zoveel hier op het forum zijn die zo lang moeten wachten..
 
ja hier nog zo'n geluktvogel. eerste keeer ook meteen raak en nu ook weer!
Alleen had ik deze keer gehoopt dat het nog even zou duren (wilde graag juni/juli bevallen maar datum is nu 1 mei)
En ik mag helemaal in mijn handjes klappen : vanwege een chormosoom afwijking heb ik grote kans op een miskraam en zo. Nou de eerste ging meteen prefect....geen miskraam...geen kwaaltjes ...en na een punctie bleek het kindje ook de afwijking NIET te hebben.
En nu weer...meteen zwanger...wel kwaaltjes....maar geen miskraam..........nu de punctie afwachten

Jij alvast super gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!

En lekker gaan genieten
 
Dank jullie wel allemaal!!!

Ik ben ontzettend blij, loop de hele dag op een grote (roze???) wolk!!! Wij hebben ontzettend geluk, dat is helaas niet bij iedereen zo...Maar het meest hoop ik dat alles nu goed blijft gaan en dat we een gezonde, roze, blozende beebie krijgen!!!

Liefs
 
Hey

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap ik ben zelf ook zwanger het is mijn derde zwangerschap de eerste werd een gezonde jongen van nu 3,5 jaar de tweede zwangerschap eindigde in een miskraam en nu tja zit ik een beetje tussen hoop en vrees in ik hoop zo dat het goed gaat ben nu 6 weken zwanger zo spannend dus ik leef met jullie allemaal mee!!!

Geniet allemaal lekker van jullie zwangerschap!!!!
Laten we hopen op allemaal mooie gezonde baby´s

Liefs
 
Terug
Bovenaan