Nieuw: ervaringen delen...

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik ben 29 jaar en ben vanaf vorig jaar september gestopt met de pil. Eerste half jaar had ik zelf zoiets van, we zien het wel. Als het komt, dan komt het. Maar het gevoel om zwanger te worden, werd steeds heftiger. Ben een half jaartje echt bewust bezig om zwanger te raken. Alleen mijn cyclus is zo onregelmatig. Heb al één keer meegemaakt dat ik drie maanden niet menstrueerde...!

Daarna verkortte mijn cyclus wel, alleen nog steeds onregelmatig. En dus heel moeilijk te berekenen wanneer ik vruchtbaar ben.

Als ik uitga van mijn laatste menstruatie, en ik ga er van uit dat de cyclus gelijk is (wat waarschijnlijk niet zo is) zou ik afgelopen vrijdag ongi moeten worden. Dat ben ik dus niet, maar ik heb nu wel al twee dagen last van -hoe leg ik het uit-, pijnen links onderin de baarmoeder. Het is niet ondraaglijk, maar het is wel vervelend. Ik weet niet of het positief of negatief is, maar ik wacht nog gewoon een week. En daarna ga ik naar de huisarts....

Ik kan nergens mijn verhaal bij iemand doen, dus vandaar mijn vraag aan julie. Hoe denken jullie hierover?

greetzz Veetje

Hoi Veetje,

Wat vervelend dat je zo onregelmatig menstrueerd!
Zijn de steken aan een kant? Dan zou ik zeggen dat het een eisprong is! Hoe lang geleden ben je ongi geweest? Heb je al aan een ovulatietest gedacht? Succes en maak lekker gebruik van dit forum het helpt ons allemaal om te delen!

Groetjes

Hoi San,
Klopt de steken zitten aan één kant en de pijnen trekken naar mijn onderrug. Ik ben zeker ruim een maand geleden voor het laatst ongi geweest.. Hoe werkt een ovulatietest eigenlijk? Dat zou betekenen dat ik na elke menstruatie een ovulatietest moet gebruiken?

Bedankt voor je reactie!!

Hoi hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, de test doe je maandelijks wanneer je zou moeten ovuleren (volgens mij)! Ik zou eens bij een drogist informeren anders, of gewoon het pakje lezen van de test!

Succes....

hoi veetje,

ook ik ben zeer onregelmatig ongesteld geweest. ik zat tussen de 14 en 35 dagen voordat ik weer ongesteld was.
inmiddels 9 weken zwanger van de 2e (na bijna 1 jaar proberen zwanger te worden).
het gekke is dat ik bij de eerste wel heel regelmatig gemenstrueerd heb (toen in 6 maanden tijd zwanger geworden).
dus hopelijk ben je ook snel zwanger

bedankt, hopen dat het lukt.... Anders denk ik toch binnenkort ovulatietesten te proberen.

Terug
Bovenaan