Nieuw forum voor de januari 2010 mama`s.

Hallo

aangezien door de redactie van het forum nergens op gereageerd word om mamaclubs bij te voegen dacht ik laat ik eens speciaal voor de januari uitgetelde mama`s eens een speciaal forum openen om het lekker overzichtelijk te houden en makkelijker kennis met elkaar te maken. Jullie moeten maar eens kijken wat jullie ervan vinden en dan hoor ik het wel. Al is het maar tijdelijk even of misschien weet iemand iets beters.

Hier is het adres:

bewerkt door moderator

ik heb nog een geopend een forum wat misschien makkelijker in gebruik is? Jullie moeten maar even kijken deze vind ik makkelijker qua gebruik.

bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-6-2009 15:46:25'));

goed idee,

ik doe waarschijnlijk iets niet goed ik kan niet ens inloggen.

ik zit zelf bij een forum voor maart 2007 mama's en dat is ook een heel makkelijk forum. die kun je opstarten via forumplaza. misschien is dat ook een optie.
ik ben er helaas niet goed in.

ik hou het zeker in de gaten anders probeer ik het later nog een keer

Ik heb de link uit je bericht verwijderd .

De redactie is meerdere malen gemaild over de nieuwe mamaclubs
Wij als moderator kunnen ook niet meer doen dan mailen
Maar heb inmiddels gehoord van de redactie dat er deze maand een nieuw forum komt ( altijd afwachten maar goed)
dus ik vraag jullie nog even geduld te hebben , ook al hebben jullie het al zo lang .

groetjes Jg mom02

Terug
Bovenaan