nieuw forum (voor nu en na de bevalling...)

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

zoals in een ander forum al is aangegeven. Voor na de bevalling als dit forum stopt een nieuw forum.

Ik heb er dus 1 gemaakt. Het is een msn group. Een prive groep. Niemand kan dus meer lezen wat we schrijven en ook onze foto's zijn beschermd. (in het belang van onze kindjes natuurlijk...)

Het is af. Het adres is   http;//groups.msn.com/novembermama

Alleen kan je niet zo even kijken omdat het dus prive is. Wil je je aanmelden moet je even een mailtje sturen naar mij. gekkegridje@hotmail.com Vermeld hierin evne je naam en je emailadres dan kan ik je een uitnodiging sturen voor de group.

Ik heb gezorgd dat ieder lid alles zelf kan regelen op het forum. Zodat de rol van beheerder niet zo sterk van belang is... (ik zou me er haast opgelaten over voelen anders) Het enige wat ik extra kan doen is leden aanmelden en verwijderen...

Iedereen kan foto's plaatsen, berichten lezen en erop reageren, de kalender bijhouden enz enz.

Erg leuk dus ik hoop dat het net zo'n succes wordt als dit forum!! En net zo gezellig!!!

Ik hoor het wel als jullie je aan willen melden.

liefs gridje

Hoi Gridje,

Wat goed dat je al een nieuw forum hebt aangemaakt. Ik heb je gemaild!

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

hoi dames

als het goed is kan ik jullie vanaf morgen aanmelden.... Ik krrijg steeds een server fouit als ik jullie een mail porbeer te sturen.....

Echt balen.

Maar er is ouderhoud op msn groups.

Als het goed is moet het morgen lukken.
D-us niet denken dat ik jullie vergeten ben

liefs ingrid

als het goed is heb ik mezelf ook aangemeld

zie wel wanneer de groep start

veel liefs cora

Heb me ook aangemeld!
Kijk ernaar uit om dingetjes met jullie te blijven delen en natuurlijk straks de eerste foto's van onze nieuwe aardbewonertjes!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan