nieuw forum? zwanger willen worden na miskraam!

Hoi meiden! Vorige week heb ik hier ook een bericht geplaatst over een nieuw forum voor meiden die graag weer zwanger willen worden na een miskraam. Er zijn toen best wel wat reacties op gekomen en er was best wel behoefte om een nieuw forum aan te vragen. Dat heb ik vorige week dinsdag ook gedaan. Ik heb toen een mail naar de redactie gestuurd, maar ik heb nog NIKS teruggehoord!! Ik wacht het nog even af, anders stuur ik weer maar een mail. Nu weet ik wel dat Luna het wel voor elkaar heeft gekregen. Dus ik hoop dat je dit leest! Hoe heb je dat gedaan? Ook via een mail? Groetjes Cath

Hoi Cath,

Zelf heb ik van de week ook een mail gestuurd naar de redactie met een verzoek om een nieuw forum. Ik heb ook nog niets gehoord!!

Verzoekje aan de dames, kunnen jullie allemaal een mail sturen met de vraag om dit nieuwe forum? Misschien helpt het als meerdere dames een mail sturen (mailadres kun je vinden onder Colofon).

Groetjes Frederique

Raar hoor, dat ze dan niks terugsturen. Ze kunnen toch op zn minst een mailtje terugsturen met een berichtje dat ze de mail ontvangen hebben en er over na zullen denken ofzo. Maar gewoon helemaal geen reactie!! Nou ja, afwachten maar. Gaat het verder goed met je? Groetjes Cath

Ja, ik denk dat dat wel helpt als iedereen een mail stuurt (dan zien ze dat er meer animo voor is!). Ik vond het zelf zo'n goed idee dat ik je graag wil helpen om het nieuwe forum er door te krijgen!!

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan