Nieuw forum? Zwanger willen worden na miskraam.

Hoi meiden, ik wou hier eens even vragen of jullie het een goed idee vinden om een nieuw forum aan te vragen. En dan een forum voor meiden die graag weer zwanger willen worden na een miskraam. Ik vind het forum "als zwanger langer duurt" niet echt van toepassing, omdat het niet altijd lang heeft hoeven duren. En dit forum is ook wel fijn om je verdriet te bespreken, maar ik wil graag verder en niet in het verdriet blijven hangen. Snappen jullie dat? Ik heb al een mail naar de directie van jongegezinnen.nl gestuurd, maar ik krijg geen antwoord terug. Daarom wil ik ook hier even vragen wat jullie er van vinden, zodat we met meer zijn en dan kunnen we met allemaal een mail sturen. Ik hoor het graag!! Groetjes Cath

Hallo Cath,

Ik zou dat nieuwe forum fantastisch vinden.
Hier kan je dan nog beter je hoop, onzekerheid en angst op kwijt.
Het is bij mij allemaal nog wel heel vers en weet ook niet echt wanneer we het weer kunnen gaan proberen,. Maar ik weet nu al dat ik elke maand weer vol spanning en onzekerheid de dagen aftel...
Bedankt voor het initiatief.

Ik vind het een topidee! Zeker omdat we mensen zijn die nu een ervaring rijker zijn en beter weten waar we het over hebben. We krijgen ook met dezelfde onzekerheden te maken: wanneer raak ik weer zwanger? Gaat het deze keer wel goed? Wanneer mag ik de volgende keer een echto laten maken? (ik mag bijvoorbeeld al na zeven of acht weken een echo via de gynaecoloog) Allemaal vragen die bij ons spelen.

Weet jij hoe we zo'n nieuw forum kunnen aanvragen?

Groetjes,
Ongeduldje32

Ik heb al een mail naar de redactie gestuurd met het verzoek voor een nieuw forum, maar ik krijg geen reactie. Nu kan het natuurlijk zijn, dat degene die erover gaat net op vakantie is ofzo, maar ik vind het wel jammer dat ze zelfs niet eens een ontvangstbevestiging ofzo terug sturen. Maar ik blijf het proberen. Misschien helpt het als we allemaal een mailtje sturen met het verzoek. Het mailadres is: redactie@jongegezinnen.nl Ik hoop ook echt dat het lukt!! Groetjes

Hoi Dames,

Laten we allemaal een mail naar de redactie sturen, dan hebben we meer kans dat dit nieuwe forum er komt! Het mailadres staat onder colofon.

Groetjes Frederique

Ik heb al een mailtje naar de redactie gestuurd en hoop echt dat het niet te lang meer gaat duren.
Er komt toch eens een moment dat je ook op dit forum je niet meer echt thuis voelt. Dat je weer terecht komt in de tijd van afwachten, spanning en onzekerheid.

Terug
Bovenaan