Nieuw Forum

Het nieuwe forum bevalt mij helemaal niet.
Geef mij het oude systeem maar weer.
Ik kon onze mamaclub juni 2009 ook nergens vinden.
Via een tip van hyves heb ik het gevonden.
Daarom ben ik ook al een tijdje niet op dit forum geweest.

Het is inderdaad een ramp... ben er ook helemaal niet blij mee. Kan niet eens foto's plaatsen en dat maakte het zo leuk. Het komt wel weer, zeggen ze... mar wanneer. Echt balen is dit :-(

Liefs Nanda, al meer dan 3 jaar een forumjunk

Ik vind het ook helemaal niks, en ik mis ook heel veel meiden dus volgens mij lukt het niet iedereen.
Ik kon ook juni mama's niet meer vinden alleen via de link op hyves.
Nu kunnen we elkaar daar wel spreken maar ook dat vind ik niet ideaal je kan niet een bepaald onderwerp benoemen.

Balen hé, het schiet niet echt op hier. Ik snap niet dat de site al in de lucht gaat als het nog niet goed werkt ... kan aan mij liggen hoor ....
Op hyves kan je bij berichten wel een onderwerp maken waar iedereen op kan reageren.
Hopen dat het snel beter wordt hier.

zo, ik ben er weer. Het was even een drempel, wat irritant zeg, dat ze zijn veranderd. En ik zie nu dat meerdere van jullie andere nicknames hebben... hmmm.. maakt het ook niet makkelijker ! Bij mijn dochter schreef ik ook op het JG forum en we zijn toen met een heel stel overgestapt naar MSN forum, maar dat bestaat niet meer. Dat is overgegaan in Multiply. Dat was ook even wennen, maar ideaal gebleken. Is het een idee om voor te stellen wie er mee wil en op Multiply een groep te starten???

tja ik had er ook nog nooit van gehoord, tot die msn service voor groepen hierin over ging. Erg handig voor groepen, je kan foto's video's notities en blogs aanmaken, erg overzichtelijk wat nieuw is dmv inbox en wie wat heeft geschreven, gereageerd enz. Kortom stuk beter dan JG was en zeker dan dit !! (www.multiply.com)

Terug
Bovenaan