Nieuw forum?!

Jammer, dat nieuwe forum! Ik probeerde er op te komen maar er is al een registratiestop. Later las ik dat je een mail kan sturen naar Do... maar dat wil ik niet hahaha, ik wil niet dat iemand anders mij aanmeldt... ik wil dat zelf doen, aangezien ik zelf het allerbetrouwbaarst ben wat betreft mijn eigen gegevens!
Veel plezier daar! Maar helaas stoppen voor mij hier de krabbeltjes die we altijd naar elkaar stuurden!
Groetjes,
Noor mv Skip, Bo en Lot

jammer dat je niet mee wilt het is daar weer ouderwets gezellig en lekker druk

omdat do het forum heeft aangemaakt is zij de enige die andere kan aanmelden. zij stuurt jou dan een mailtje met je inlog gegevens en daarna kan je inloggen en je wachtwoord veranderen. jij bent daarna de enige die bij jouw gegevens kan, do niet meer.
op deze manier heb je meer controle wie er allemaal mee leest op het forum. hier kan iedereen dat daar dus alleen degene die officieel zijn aangemeld. je hebt dus eigenlijk meer privicy zeker wat betrefd foto's enzo.

maar goed ieder zijn mening, maar dacht leg het toch nog even uit en misschien toch tot daar

groetjes linda

jammer dat je niet wilt overstappen.
t enige wat ik van je nodig heb, is je e-mail adres, die ik daarna gewoon weer verwijder (anders raakt mn inbox zo snel vol met al die mailtjes hahaha)
ik stuur je dan een naam en wachtwoord, die je zelf kunt veranderen, zodat ik nooit meer in jouw profiel kan komen.

dit heb ik juist gedaan omdat heel veel mensen eigenlijk alles wel op t forum zetten. heel veel prive dingen, die op dit forum gewoon gelezen konden worden door buitenstaanders. op ons forum kan dat niet. alleen degene die lid zijn kunnen alles zien, buitenstaanders kunnen alleen de regels lezen hahahaha.

mocht je je bedenken, weet je me te vinden.
jammer dat het zo moet eindigen.

liefs, do

Hoi Noor,
Ik heb ook graag mijn privacy, dus snap je wel, maar zoals do zegt, gooit ze je e-mail adres meteen weer uit haar mail!
Je kunt evt ook ff een hotmail maken met je forumnaam, dan kun je je daarmee aanmelden!
Anders veel succes met alles!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan