Nieuw fotorondje??

Bij deze...Tijmen 3 maanden oud.

Wat gaat het toch snel hé? Ik heb het idee dat Jelle veeeeel langer 'baby' is geweest. Waarschijnlijk omdat ie de eerste was en ik nu niet bij wijze van spreken de hele dag kijk of ie al gegroeid is...En ik weet dat Tijmen de laatste is dus ik geniet van ieder moment. Ach, iedere leeftijd is leuk hoor. Als ik Jelle zo zie en met hem praat over koetjes en kalfjes dan geniet ik ook hoor! Vooral als je jezelf terug hoort praten 'echt waar??', dat zeg ik dus waarschijnlijk heel vaak aan Jelle te horen haha...

hier tyson 3,5 maand ongeveer.. heb de foto's iets aan gepast anders werden ze erg groot, dus kan zijn dat ze iets in de breedte uitlopen.. heerlijk hoe vrolijk en eigewijs hij nu al is hihi groetjes

ik kan wel foto's blijven sturen haha vind ze allemaal zo leuk!!!.. kan maar niet kiezen, maar nu is t wel weer even genoeg, nu wil ik andere kids zien :D

Daphne is op deze foto's 3 maanden oud inmiddels alweer 4, maar die foto's moeten we nog op de computer zetten heb wel een hele mooien als ze worteltjes aan het eten is daar houdt ze echt van.

Terug
Bovenaan