nieuw gezicht

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ik wil van kleins af aan al moeder worden, en ik ben dan ook al bezig zwanger te raken vanaf dat ik getrouwd ben. Mijn man wou het toen liever nog niet ivm de spaarrekening, maar na mijn 1e mk was hij toch wel heel erg verdrietig, en wou daarna graag zsm vader worden. Tot dusver is het helaas nog niet gelukt om zwanger te blijven. Het zwanger worden lijkt een peace of cake, maar het zwanger blijven is dus nog niet gelukt, en naar ons weten is dat al 6 x fout gegaan, helaas!!! maar we blijven gewoon proberen!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes lies88

Hey!

Al 6 keer een miskraam? Wat verschrikkelijk. Misschien een overbodige vraag maar hebben jullie al onderzoeken gehad?? Na 2 miskramen kom je hiervoor in aanmerking en misschien kunnen ze een oorzaak vinden en kunnen ze er iets aan doen!

Sterkte!

Hai Lies,

Wat een heftige geschiedenis op gebied van jullie kinderwens..... Al 6x mis gegaan? Pffff.....dat valt niet mee meid. Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Succes en ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn en dat jullie wondertje lekker warm bij mamma blijft zitten.

Enne.....Welkom! :) Liefs Lynn.

Thanks!!

ja we hopen binnenkort wat uitslagen te krijgen van onze gyneacoloog en zijn doorverwezen na de 4e mk

Hoi Lies,

Allereerst welkom. Wat heftig zeg, 6x een miskraam. Vreselijk! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden en dat alles goed mag gaan.

X

heftig!!! lijkt mij echt verschrikkelijk!
hopelijk krijg je snel een oorzaak waarom het mis gaat bij jullie.

Hoi welkom

En wat verschikkelijk. Zo onderstel baar meid respect voor jou zeg ppooeeehhh
Hopelijk weet je gauw wat meer ,,kuff

Welkom!
Jeetje meid wat een heftig verhaal zeg! Hopelijk weten jullie snel wat de oorzaak is en ben je snel zwanger en mag deze zwangerschap wel goed verlopen. Succes meid!

Terug
Bovenaan