nieuw hebbedingetje

Hallo allemaal,

Ik wilde even met jullie delen dat ik vandaag de nieuwe Nintendo DSi heb gekregen. Ben er super blij mee. Ik heb er een roze hoes voor gekocht dus kan hem nu lekker gaan pimpen. Zo'n heerlijk ding om mee te nemen op vakantie of om gewoon even lekker mee te spelen. Zijn er toevallig meer moeders (of vaders) die hem ook al hebben?

groetjes Linda

Hee hoi!\

gaaf hee! heb er niet 1 maar zou er wel graag 1 willen!!! ben alleen bang dat ik er dan uren mee zit.... en heb nu al het idee dat ik soms veels te veel achter de computer zit dus.....

Groetjes en niet te verslaafd raken he!
Alberdien

hoi hoi,

ja ook ik heb een DS en ik heb er ook en kaartje in met een geheugenchipje zodat je heel veel spelletjes kunt downloaden en er gewoon op kunt zetten. Dat is ook echt een aanrader, scheelt heel veel geld om al die spelletjes origineel te kopen.
Veel speelplezier en inderdaad niet te verslaafd aan raken hoor!

groetjes Tamar

Hoi Ing,

Het is inderdaad een portable game console en het is die van brain training o.a. Maar ook van Mario games en zo. Het is de nieuwste versie die zaterdag uit is gekomen. En hij speelt ook mp3's af en heeft twee camera's dus maakt foto's en die kun je er ook op bewerken. Erg leuk allemaal

groetjes Linda

Terug
Bovenaan