nieuw hier 20w+4 dagen zwanger v.d 2de

hallo allemaal...

ik ben nieuw hier was al op de andere forum, maar wilde hier ook is kijken...
ben zwanger van de 2de we hebben een meisje van net 3 jaar..

ben op 10-10 uitgerekend wie nog meer...
20w echo vorige week gehad en alles was goed ook weten we wat het word maar, dat houden we nog lekker voor ons zelf...

liefs mama van 1

hallo en welkom hier(bah wat lekker officieel)
je bent maar iets verder heen als mij ik ben 19-10 uitgeteld, en heb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad alles was goed en ik vond het geweldig om te zien.

liefs maggi

hey

leuk dat je erbij komt!
ik ben vandaag 21 weken in verwachting van ons 3e wonder!
we hebben 2 meiden van bijna 3 en bijna 1 jaar! over 5 en 4 weken groot feest.
ik ben 8 oktober uitgeteld en we krijgen een 3e meisje!
ontzettend leuk een meiden huis dus.
ook ik heb de 20 weken echo gehad en alles was prima in orde, ze was alleen een beetje klein. dus bij de verloskundige staat een groeiecho gepland.
verder beweegt ze erg veel en schopt er lekker op los dus dat komt helemaal goed..
veel plezier hier.

Liefs Jenny

he mama van 1,

wij hebben al 3 zoons van 11 , 9 en 5(ben 29 en mijn man 34) en hebben nooit geweten wat het werd , maar toen waren de 20 weken echo's er nog niet, nu dus wel en ja wij weten wat het word maar hebben tegen fam. en de kids vertelt dat we het niet weten anders krijg je constant gezeur aan je hoofd.
verder gaat het nu prima de eerste 3 maand is altijd een strijd zo vreselijk misselijk dat ik 13 kilo was afgevallen en 2 keer opgenomen (voor een week) ben geweest maar nu voel ik me prima ben op de helft en zit nu op mijn eigen gewicht , ik kan nu de maraton weer lopen...ha ha grapje heb ik nog nooit gekund, maar genoeg over mij hoe gaat het verder met iedereen die hier overheen leest..

liefs maggi

Hoi, Leuk die twintig weken echo! Hoelang duurt deze ongeveer?
Wij  kijken er erg naar uit. Hij is echter iets eerder gepland. Ik ben nl. 31 oktober uitgerekend en krijg hem a.s. maandag al!
Wij zijn erg benieuwd en hopen dat ze kunnen zien wat het wordt. Wij hebben een zoon van 7,5 en hebben geen geslachtsvoorkeur, maar nieuwsgierig zijn we zeker naar dit niet meer verwachte wondertje!

hallo toch nog,

de 20 weken echo duurt tussen een half uur en 40 minuten, en is zekers erg mooi , wij hadden dit ook nog niet eerder gehad want de jongens zijn 11.9 en 5 en toen was dit er nog niet.
ik vond het ook wel weer heel spannend je weet nooit wat ze vinden maar gelukkig was alles goed en toen ik daar lag was ik heel rustig en heerlijk aan het genieten van ons kleine puckie , veel succes maandag , ik duim voor je en laat ff weten hoe het was...

liefs maggi

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 9 oktober uitgerekend en heb een zoontje Dean die 5 oktober 2 jaar wordt. Wij krijgen morgen nogmaals de 20 weken echo omdat de baby vorige week niet goed lag. We willen heel graag weten wat het wordt. Hopelijk kunnen we het morgen wel zien.

Groetjes,
Nelly mv Dean en 21w

Terug
Bovenaan