(nieuw hier) Ben nu 3 maanden gestopt met de pil

A

Anoniem

Guest
Hoi ik ben Bernadette 26 jaar. Mijn vriend en ik willen heel graag aan kinderen beginnen.
Dus ben ik 3 maanden geleden gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geworden. En natuurlijk al 2 keer een test gedaan maar die waren negatief. Wordt er moedeloos van.
Hebben meer van jullie hier ervaring mee?
In me eigen omgeving was iedereen natuurlijk gelijk ongesteld dus daar wordt ik al helemaal moedeloos van.

Gr. Bernadette

Ik hoor vaak verhalen over "ontpillen". De een zegt dat de pil nog een tijd in je systeem zit en de ander zegt dat dit grote onzin is. Als ik jou was, zou ik even contact opnemen met de huisarts. Bij mij kwam het ook direct weer op gang (ook na 2,5 jr spiraal gebruik).
Zeker als je je zorgen maakt, zou ik even bellen!!

Succes
Liefs

Ps WELKOM!!!

Nou ontpillen is zeker geen onzin en kan idd bij de een wat langer duren dan bij de ander!
Bij mij duurde het lang.. dus na een tijd ben ik na de huisarts gegaan! Dit was een vervangende en die zei idd ontopillen! Bij mij duurde het op een gegeven moment meer dan 9 maanden en mijn eigen ha vond dat dus onzin! Ik ben dus naar de gyn gestuurd en ik bleek pcos te hebben! Maar zal nog ff afwachten en anders idd ff contact opnemen

Hai welkom,

meid ik heb er wel een aantal maanden over gedaan voordat ik weer ongesteld werd, en het blijkt heel normaal te zijn. maar het is idd frustrerend als je graag zwanger wilt worden, hopenlijk is het bij jou wat sneller!!! 3maanden is op zich niet zo gek, zou nog ff wachten en als je het toch te lang vind duren toch ff de HA bellen.

succes

liefs

karin

tja ontpillen ik heb er ook last van gehad. na 4 maanden kreeg ik last van ongesteldheid wat in totaal 5 maanden heeft geduurd met af en toe 1 dag bloed vrij. nu na ruim 11 maanden lijkt er iets meer regelmaat in te komen al ben ik wel erg onregelmatig. ik hoop dat het bij jou wat sneller gaat en dat het dan ook gelijk regelmatig is. succes

groetjes hilda

Bij mij duurde het dit keer ook 3 maanden voor ik voor het eerst weer ongesteld werd. Bij de eerste werd ik het wel gelijk na het stoppen, maar nu dus niet. Ik zou vorige week dinsdag naar de huisarts gaan en toen werd ik net maandagavond eindelijk ongesteld. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd naar de huisarts gaan, maar waarschijnlijk is het gewoon het ontpillen.
Groetjes Wendy

Hoi hoi,

Welkom hier! Ik ben geen expert maar ik zou ook gewoon even bij de huisarts langs gaan. Die kan je professionele adviezen / informatie geven. Ws is het "gewoon" ontpillen maar toch is dat fijn om van een professional te horen. Misschien geeft dit ook een stukje rust. Van spanning kan het nl ook uitblijven.
Ik ben ook een paar maanden "bezig" en het is erg spannen en nieuw allemaal. Succes met wat je ook besluit!

liefs

Ik ben gelukkig na het stoppen direct weer ongi geworden.. maar 3 maanden is al wel redelijk lang.. ik zou ook even langs de huisarts gaan.. kan geen kwaad toch... heb wel eens gehoord dat die iets kunnen geven om je cycles op gang te helpen...

Terug
Bovenaan