nieuw hier :'( > bruine afscheiding

hee,
heb vorige wk een miskraam gehad na 9 wkn zwangerschap (vrucht bleek maar 5 wkn groot te zijn) maar na veel huilen en praten zijn er weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hoe lang hebben jullie bruine afscheiding gehad?
Dit kan toch geen kwaad?
Heb nu 3/4 dagen bruine afscheiding, geen pijn enzo.
Hoe ging dat bij jullie?
Greetz Jan

he jan,

Aller eerst wil ik je veel sterkte toewensen bij het verwerken van jullie verlies.
ik heb eerst 2 keer een klein beetje bloed verloren bij het plassen. Om vervolgens 3 volle dagen bloed te verliezen. Ik heb ook geen pijn gehad. Duurde bij mij wel lang dat het hormoon uit mijn lichaam was. Nu 4 maanden verder ben ik opnieuw zwanger. morgen 8 weekjes.

Eer dat ik weer zover was dat mijn gevoel een beetje begreep waarom ik een mk gehad had, heeft zeker meer dan 3 maanden geduurd. Toen ik het losliet en er minder mee bezig was was het ook opnieuw raak, buiten verwachting om.

Praat het lekker van je af, zoek je steun.

gr. nath

oja, ik heb geen bruinverlies gehad. Bruin duid op oud bloed, als je het niet vertrouwd een echo laten maken zodat ze kunnen zien of je schoon bent van binnen.

Hoi Jan,

Net als Nath wil ik je sterkte toewensen. Praat met de mensen bij wie je je happy voelt, maar zo te lezen lukt dat.

Ik heb 2 x een mk gehad, 2 totaal verschillende. De eerste begon met buikkrampen en bruinverlies, dat werd een spotane mk (6-7 weken zwanger). De volgende verliep heel anders, maar om een lang verhaal kort te maken, hebben we eerst de mk op gang gebracht met medicijnen, leek allemaal goed te zijn gegaan en vervolgens had ik na een paar dagen heftig bloed verlies en kreeg ik een spoed curretage om 22.00 uur.

Totaal verschillend, maar na de 1e mk had ik een week bruinverlies, geloof ik... Wij gingen beide keren er snel weer voor, de wens voor een 2de uk blijft. Toch zijn er momenten dat je er beter mee om kunt dan andere keren, dat geld voor mij dan.

Sterkte meis en ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan