Nieuw hier dus maar ff voorstellen

Dag dames,

Ik stel me even voor want ik ben nieuw hier. Mijn naam is Ursula, 37 jaar oud, getrouwd en trotse mama van 2 meiden. Ik woon in Tilburg.
Mijn eerste dochter Maureen is 3 december 3 jaar geworden en nummer 2, Stephanie,  is geboren op 3 oktober 2006.
Een hele drukte maar wel erg gezellig.
Ik werk 3 dagen per week in de automatisering als Helpdeskmedewerker.
Ik hoop via dit forum wat meer contacten te krijgen met mama's met kids want de vriendinnen die ik heb zijn nog steeds allemaal single dus dan mis je weleens leuke mama-praat!

Groetjes,
Ursula

He hallo,
Ook welkom, ben zelf ook eergisteren pas geregistreerd. Heel herkenbaar dat van die single vriendinnen, daarom leek dit forum mij ook een leuke manier om ervaringen uit te wisselen. Ik heb zelf 1 dochter, Julia, van bijna 14 maanden.
Ik werk 2 dagen in de week in een ziekenhuis in Rotterdam als dialyse verpleegkundige, een aangename afwisseling naast het moeder zijn. ik mis soms ook wel wat contact met andere moeders in mijn omgeving, dat komt misschien wel als Julia wat ouder is.
veel plezier op het forum!
Groetjes

hey !!
Ik ben hier ook nog niet zo lang en ik schaam me dood dat ik me ff niet netjes heb voor gestelt.
Ik ben cobie ,31 jaar,getrouwd en heb 1 dochtertje lynn van 14 maanden(02-11-06)
Ik werk 2 dagen in een boekbinderij.
Ik was ook zo blij dat ik deze forum vond,andere mama`s die ook met vragen of onzekerheden zaten of gewoon ff lekker willen kletsen.
Ik was normaal niet iemand die elke keer  achter de computer zat.......maar nu moet ik elke dag wel ff een keer op dit forum of op hyves kijken.
Leuk om jullie te ontmoeten !

Groetjes cobie

En ik woon bij Roosendaal, getrouwd, 32 jaar en mv Steyn (25-12-2006). Ik werk 3 dagen als receptioniste.

Ik heb me hier tussengemengd zonder eerst voor te stellen..... oeps....

Dus bij deze!

Liefs,
Mir

Terug
Bovenaan