Nieuw hier een meteen een vraag.

A

Anoniem

Guest
Hi iedereen,
Ik ben Bosnimf 26 jaar en net gister ongesteld geworden na cyclus van 26 dagen. We zijn net sinds april gestopt met de pil voor ons 1e kindje dus ik ben blij dat mijn cyclus in ieder geval weer op gang is, al had ik er stiekem natuurlijk wel op gehoopt al zwanger te zijn. Maar goed wie weet de volgende ronde.

Ik lees al een tijdje met jullie mee en las dat sommige van jullie ervaring hebben met het bijhouden van je temp.
Ik heb begrepen dat je dat elke dag op de zelfde tijd moet doen voordat je het bed uit gaat. En mijn vraag is nu of je temp ook bij te houden is wanneer je nachts vaak uitmoet om te plassen.
Ik hoop dat er iemand is die me hier over iets meer kan uitleggen.

Groetjes Bosnimf

Hoi!

Heb geen ervaring met temperaturen, maar wilde je toch even welkom heten :)

Ben eergisteren ongi geworden voor het eerst na het stoppen met de pil, en zit ook in de 1e ronde voor 1e baby, dus zo'n beetje hetzelfde als jij

Nou ja, veel plezier in ieder geval met klussen en dat je snel zwanger mag worden!

Groetjes
Lien.

Hi  Lien,

toch bedankt voor je welkom en leuk dat we in zo een beetje gelijk lopen misschien spreken we elkeer nog wel vaker en kunnen we elkaar op de hogte houden hoe het gaat.
jij ook veel plezier met het  klussen en ik hoop ook voor jouw dat je snel zwanger mag worden.
groetjes bosnimf

Hoi Bosnimf,

mijn tip, ga het eerst maar eens proberen zonder temp. en lekker van het idee en elkaar genieten, temp dat kan later altijd nog. Wanneer het zwanger worden niet wil lukken. Wie weet ben je met een paar maanden zwanger en dan was het zonde van je tijd en moeite.

Succes

Groetjes Belle

Hey Bosnimf,

Welkom hier!
Ik heb geen antwoord op je vraag helaas....
Ik ben Susanne, bijna 25 en sinds 6 weken gestopt met de pil, helaas is mijn menstruatie niet regelmatig, zit er nog steeds op te wachten! Wij gaan ook voor ons 1e kindje!

Succes en veel plezier hier!
Susanne

Ik ben het helemaal met belle eens
Wacht nog   een paar maanden met tempen.!
Tempen kan altijd nog

Terug
Bovenaan