Nieuw hier en 41 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben nieuw hier!! Even op zoek naar mensen die in hetzelfde schuitje zitten en misschien advies hebben.
Overal kom ik NOD tegen, maar ik kan niet ontdekken wat het is... Ben benieuwd, is vast heel logisch als ik het hoor.

Verder ben ik 1 oktober 2017 gestopt met de Nuvaring en willen we graag zwanger worden.
Eerste 3 menstruaties redelijk oké, laatste keer 28 december. Nu dus al 41 dagen geleden ongesteld moeten worden.
Vorige week een test gedaan maar die was negatief.
Hebben andere dit ook gehad? Wanneer moet je toch misschien naar een arts?
LASTIG!!!

Hoi!
welkom ?
NOD betekent niet ongesteldheid dag, de dag waarop je ongesteld moet worden.
Ik heb jouw ervaring niet maar de huisarts bellen als je zo lang over tijd hebt, kan volgens mij helemaal geen kwaad! Volgens mij hebben ze zelfs iets om de menstruatie op te wekken.

succes! 

Hoi hoi.

6 jaar geleden toen ik zwanger wilde worden van mijn 1e kindje had ik eerst 2 goeie cyvlussen en daarna 3 maand niks. Me lichaam hield me enorm voor de gek.
Onbewust ben je er misschien teveel mee bezig. 
Zou sowieso de huisarts even advies vragen.
Mij zeiden ze dat je een jaar zulke stoppen mocht hebben.

Succes 
X

Bedankt voor je bericht. Balen zeg, eerst ben je er zo lang mee bezig om niet zwanger en ongesteld te worden en nu wil je het en kun je zulke dingen hebben. Blijft een bijzonder iets dat lichaam. 
Ik kijk nog even aan en als ik deze maand nog geen menstruatie heb ga ik even een afspraak maken.

Hoi Tat Tie,

Ik heb vorig jaar ook zoiets meegemaakt.
Augustus gestopt met de Nuvaring, daarna 2 menstruaties gehad en toen oktober niets.
Testen bleven een poosjes negatief dus had de HA toen een berichtje gestuurd. Hij gaf aan, dat een menstruatie overslaan wel vaker voor kwam en ik ik eventueel in november dan terug zal moeten komen.

Echter teste ik midden november positief!!!

(helaas is dit begin januari alsnog verkeerd gegaan)

Kortom, ik zal even afwachten. Maar een bezoekje bij de HA kan nooit kwaad en is voor je gemoedsrust wellicht wel fijn :) 

Bedankt voor je reactie. Wat naar dat het misging. Wel bijzonder dat je zwanger was terwijl je eigen test negatief was.
Nu al 49 dagen niet ongesteld. Wel sinds gisteren heel licht wat rood/bruine afscheiding, en wel echt het idee dat ik wat menstruatiepijn krijg.
Ik wacht nog even tot donderdag en anders maak ik even een afspraak.
Hoop dat jij snel opnieuw zwanger word!!

Terug
Bovenaan