Nieuw hier en ben net gestopt met de pil....eeeksssssss

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier dus ik ben even aan het rond kijken. Ik ben zelf net 1 maand gestopt met de pil. Mijn man kan niet wachten tot ik zwanger word. Ik ben 28 en dus vind ik het wel tijd worden voor een kind. Ik heb zelf nog even getwijfeld. Ik wil wel heel graag kinderen, echter las ik op deze site, bij twijfel moet je het gewoon doen, laat het lekker over je heenkomen (letterlijk en figuurlijk hahaha)  Ik vind het eigenlijk aan de ene kant best spannend en tegelijkertijd eerlijk gezegd vreselijk eng. Er zijn zoveel dingen waar ik aan moet denken: vanmiddag foliumzuur halen bij de apotheek en slikken maar. Kan ik nu ook al ben ik nog nietzwanger wel een wijntje drinken of niet etc. Wat zijn jullie ervaringen?

Hoi Aicha,

wat leuk dat je ook voor een kindje gaat, alleen denk ik dat je hier niet thuis hoort ik geloof niet dat je in een medisch circuit zit en de meiden die hier zitten tenminste de meeste toch zeker wel ivf iui en dat soort dingen. De meeste meiden hier zijn ook al ruim een jaar bezig sommige zelfs al 2 of 3 jaar dus ik denk dat jij naar het zwanger worden forum moet dat kun je helemaal boven aan aanklikken.

ik wens je in ieder geval heel veel succes met zwanger worden en hopelijk kom je hier niet te terecht.

knuffel van Leonie

Hoi Aicha,

Je kunt gerust nu je nog niet zwanger bent een wijntje drinken maar pas wel op met drinken in de periode dat het mogelijk is dat je zwanger zou kunnen zijn. Maar zoals Leonie al schreef hoor je niet echt op dit forum thuis maar toch succes met zwanger raken en ik hoop dat we je naam niet hoeven tegen te komen op deze forum.

Linda

Terug
Bovenaan