Nieuw hier en een vraag...

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Vandaag heb ik me hier aangemeld omdat het me een leuk forum leek.
Ik zal kort even iets over mezelf vertellen ik ben Ineke ben 27 jaar en we hebben een dochtertje van 11-7-2005 dus ze is net een jaar geworden..

wat ik wil vragen is eigenlijk of er mensen zijn die voor de 2e keer zwanger zijn hoe dat is gegaan daar bedoel ik mee hoe lang het duurde voor je weer zwanger was ging het sneller als de eerste keer of juist niet?

We willen ook graag een 2e kindje maar over de 1e hebben we bijna 3 jaar gedaan omdat ik negatief/agressief baarmoederslijm had en na 3 samenlevingstesten was er geen levend zwemmertje te vinden en toch ben ik een maand later 'spontaan" zwanger geworden.
vind het een moeilijke beslissing het kindje is altijd welkom hoor dus of het nu na 1x aan raak zou zijn of na 2 jaar maakt niet zo veel uit maar ik vind het leuk om verhalen van anderen hier over te lezen kan ik een beetje inschatten...

hoop snel een reactie te krijgen..

Groetjes, Ineke

quote: dookie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2006 22:06:17'));

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik me hier aangemeld omdat het me een leuk forum leek.
Ik zal kort even iets over mezelf vertellen ik ben Ineke ben 27 jaar en we hebben een dochtertje van 11-7-2005 dus ze is net een jaar geworden..

wat ik wil vragen is eigenlijk of er mensen zijn die voor de 2e keer zwanger zijn hoe dat is gegaan daar bedoel ik mee hoe lang het duurde voor je weer zwanger was ging het sneller als de eerste keer of juist niet?

We willen ook graag een 2e kindje maar over de 1e hebben we bijna 3 jaar gedaan omdat ik negatief/agressief baarmoederslijm had en na 3 samenlevingstesten was er geen levend zwemmertje te vinden en toch ben ik een maand later 'spontaan" zwanger geworden.
vind het een moeilijke beslissing het kindje is altijd welkom hoor dus of het nu na 1x aan raak zou zijn of na 2 jaar maakt niet zo veel uit maar ik vind het leuk om verhalen van anderen hier over te lezen kan ik een beetje inschatten...

hoop snel een reactie te krijgen..

Groetjes, Ineke

Hoi Ineke,

Wij hebben ook een dochter die op 11-07-2005 geboren is en ook wij zijn momenteel ook bezig voor nummer 2. Het is nu de 1e ronden en mijn NOD is 29 aug. als ik het goed heb uitgerekend. Bij de de eerste was ik na 5 ronden zwanger dus ik hoop dat het nu weer snel gaat. Ik wacht het wel af, een tweede kindje is van harte welkom.

Succes er mee.

Groetjes Astrid

Iieve Ineke !

Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje.
Bij ons duurde het 1,5 jaar voordat ik zwanger werd van onze dochter.
Wij zitten nu in ronde 5 en hopen natuurlijk dat het dit keer even sneller raak is, maar helaas heb je daar niks over te zeggen he...

Jullie zijn dus 3 jaar bezig geweest en uiteindelijk toch spontaan zwanger, dat is toch goed om te weten lijkt mij.
Wel spannend weer voor jullie....hopen dat het dit keer niet zo lang gaat duren he?
Heel veel succes met deze spannende periode.
Liefs van Miena.

hai hai,

Ik was binnen een maand zwanger dus deel die ervaring niet, maar mijn collega heeft over de 1e 1.5 jaar gedaan en van de 2e was ze met 2 maanden zwanger! Dus het kan wel!

succes

onze 2 zonen schelen precies 2 jaar, allebei 2e ronde raak, we zijn nu bezig voor een 3e kindje maar de 2e ronde is helaas niet raak geweest, we gaan nu voor ronde 3.
de jongens zijn vorige week 5 en 3 geworden.
groetjes!!!!!

Terug
Bovenaan