Nieuw hier en een vraagje

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden
Ik ben Laura en ik ben 23 jaar.
Heb een Zoontje van bijna 2 (09-06-2005)
Ik heb geen contact meer met zijn vader!!

Heb nu sinds 1 maand een relatie met een hele lieve man!!
Heeft ook een kindje van bijna 3 (19-06-2004) en we hebben elkaar 3 jaar geleden voor het eerst ontmoet.
Toen ff geen contact meer gehad en nu dus een maand een relatie.

Het gaat ontzettend goed en we weten allebei dat we het gewoon voor elkaar zijn!! (heb afgelopen 2 jaar al eerder 2 korte relatie's gehad en toen had ik dat gevoel niet)

maar goed nu me vraag.
We hebben het al over kinderen gehad en we willen allebei heel erg graag!!
Maar goed we zijn  nog zo kort bij elkaar.
Is het niet veels te vroeg??

We willen omdat der tussen zijn jong en mijn jongen zo weinig leeftijdsverschil tussen zit eigenlijk bij een eventuele nieuwe spruit er ook zo weinig mogelijk leeftijdsverschil tussen zit.
En ja je weet nooit hoe lang het duurt.
Ik was zwanger terwijl het niet de bedoeling was en bij hem heeft het ruim een jaar geduurd!!
Ik ben dan van plan om rond Juli me spiraaltje deruit te halen!!

Maar wat vinden jullie.
Toch nog ff wachten of gewoon op ons gevoel af gaan.

Alvast bedankt voor jullie reactie
laura

hoi,
ik vind 1 maand relatie op zich wel wat vroeg..
maar als het voor jullie goed voelt, moet je het doen!

liefs marije

hoi Laura,

Ik vind één   maand relatie niet genoeg om iemand goed genoeg te kennen... je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.. en ik begrijp dat je nu waarschijlijk nog een hoop vlinders in je buik hebt.... maar je moet ook aan de toekomst van je ongeboren kind denken. Met relaties is het vaak dat het in het   begin allemaal super lijkt en voor de rest van je leven.. alleen vaak kom je pas naar een paar maanden/half jaar achter iemand z'n echte aard.
Ik kan natuurlijk niet in jullie relatie kijken en geef een reactie vanuit mijn gevoel.. Jij kan zelf beoordelen of het daadwerkelijk goed zit of niet.
En wat is er mis mee om nog een half jaar/ jaartje te wachten voordat je eraan begint... Dat leeftijds verschil is dan nog maar 4 jaar... ik scheel zelf zo veel met mijn zusje en ervaar dat als positief...

Ik wens je heel veel succes en ben benieuwd naar je reactie.!

Groetjes Karen

Hoi Laura.
Ik persoonlijk vind 1 maand ook veel te vroeg om al aan kinderen te beginnen.
Je kent elkaar nog niet door en door.
Als je eenmaal een kleintje hebt, zit je voor 18 jaar aan hem vast. Misschien wel langer.
Als ik jullie was, zou ik nog even lekker van elkaar en de andere kinderen genieten en als het helemaal goed zit tussen jullie en de verliefdheid in houden van over is gegaan, aan kinderen beginnen.

Liefs Eva

Hoi meiden
Bedankt voor jullie reactie!!
Als ik in Juli me spiraaltje deruit zou halen dan gaan we natuurlijk 3 maanden met elkaar!!
En beginnen wil ik dan ook niet gelijk natuurlijk want eerst een maand of misschien 2 me cyclus in de gaten houden!!
Dus ja dan begin je pas echt zeg maar rond September??
En ik ga in September nog een week met vrienden op vakantie en dan wil ik nog niet zwanger zijn, want ja je weet maar nooit natuurlijk.
Dus we praten natuurlijk wel pas over 3 maanden ongeveer!!

En omdat we elkaar natuurlijk al langer kennen weet ik bijna wel zeker hoe die in elkaar zit!!
Dus dat is het niet echt.
Maar ja we denken inderdaad ook aan de andere kids en dan natuurlijk vooral al die van hem. Vanwege toch het uit elkaar gaan van zijn ouders.
Dus ja het is allemaal een beetje moeilijk, want we willen het echt heel graag, omdat we haast zeker weten dat het goed zit, maar ja hele kleine dingetjes houden het toch zeker.
Vandaar jullie advies, want ik ben toch wel benieuwd hoe mensen reageren als je zwanger bent en pas 5 maanden met elkaar gaat en het dan ook natuurlijk super gewenst is!!

Liefs Laura

ik lees dat je praat over het kind van je vriend. je wilt rekening emt hem houden omdat zijn ouders uit elkaar gaan. Begrijp ik het goed dat hij nog niet lang geleden de relatie heeft beeindigt? dan zou ik zeker nog even wachten hoor.
ook al wil iemand zelf niet meer bij die ander zijn, het blijft toch een soort rouwproces wat je doormaakt. je moet wennen aan een nieuwe situatie.
hoe verliefd je nu ook bent, ik zou er niet te snel mee beginnen. wat maakt het uit om te wachten tot je wat langer dan 6 maanden sa,men bent?

Ja ik heb het inderdaad over het kindje van me vriend.
Hij en zijn ex zijn al een half jaar uit elkaar, maar wonen nog wel bij elkaar (nou ja nu woont ie dus bij mij sinds we met elkaar gaan) omdat ze allebei uit het buitenland komen(geen  ouders waar hij of zij heen zou  kunnen)  en niet met ruzie of iets uit elkaar zijn gegaan en dus geen extra kosten wouden maken voor een eventueel een zomerhuisje ofzo.
Dus ik zou niet willen dat mensen het gaan zien als vervangen van zijn zoontje omdat die straks terug naar Duitsland gaat zeg maar.
Maar ja het is zo moeilijk om te wachten als je het zo graag wilt.
En ja hij wil niet te lang wachten vanwege zijn leeftijd enzo (hij is nog maar 31)
Want ja als we pas volgend jaar zouden gaan beginnen dan is ie al 32 en als het dan weer een ruim gaat duren is ie al 33 en dan die 9 maanden en dan komt ie al uit bij de 34 haha En dat zou die heel jammer vinden.

Maar ja goed we zien het wel!!

Terug
Bovenaan