nieuw hier en een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik heb vanmorgen net een positieve test gedaan, en we zijn echt helemaal gelukkig. Nu staat het in de test dat je   contact op moet nemen met de huisarts als de test positief is. Dat vind ik eigenlijk een beetje snel. Plus dat ik bij mijn eerste een keizersnee heb gehad, en mijn gynacoloog zei dat ik dan in eerste instantie bij hun moest komen. Wanneer is de tijd om te bellen. ik dacht zelf met 6 of 7 weken. heeft iemand hier ervaring mee!!

groetjes sietske

Hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Als je al via de gyn liep, kun je telefonisch contact opnemen en zeggen dat je zwanger bent en vragen wat de volgende stappen zijn.

Toen ik net wist dat ik zw was, ben ik langs de huisarts gegaan. Die adviseerde me ook de gyn te bellen aangezien ik daar toen onder behandeling was. De assistente van de gyn maakte gelijk een afspraak voor als ik 12 wk zou zijn en ze zou mijn file bij de gyn neerleggen. Een dag later belde ze en wilde ze al dat er een echo met 7 wk zou komen. Eigenlijk vond ik dat best wel prettig dat ik al zo snel een echo had, want dan weet je gelijk of het goed zit in je buik.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan