Nieuw hier en eindelijk zwanger!

Hai,

Ik ben nieuw hier en zal me eerst voorstellen: Ik heet Sabrina en ben 25 jaar en mijn man is 30 jaar. We  wonen in Almere. Ik  zit momenteel in mijn vijde week van mijn zwangerschap. Het is dus nog heel pril.

Ik wou hier eerder inloggen, maar dat lukte steeds niet. Het probleem is nu dus inmiddels opgelost. Ik kom van het forum als het zwanger worden wat langer duurt.
Daar heb ik veel lief en leed gedeeld.

Mijn verhaal in het kort:

Wij zijn 2.5 jaar bezig geweest. Toen ik stopte met de pil was ik na 3mnd al zwanger, helaas kreeg ik een miskraam, daarna lukte het ineens niet meer. Waarschijnlijk had ik een buitenbaarmoederlijk zwangerschap gehad.

Na vele onderzoeken bleek dat 1 eileider dicht was en met kijkopereatie probeerde ze het te openen. Dat is niet helemaal gelukt. Maar ik kon zwanger worden met 1 eileider. Toch lukte het niet. We begonnen met IUI, en het bleek dat ik niet elke maand meer een eisprong kreeg hoewel ik wel altijd ongesteld werd.

Wij hebben 1x IUI zonder hormonen gehad, het was mislukt. Daarna met Clomid, en na de derde poging (de tweede met Clomid) ben ik nu eindlijk zwanger!!

Zo, dat was mijn verhaal, is het nog te volgen?? hahahhihi.

Groetjes, Sabrina
 
Hee Sabrina,

Van harte gefeliciteerd!!!! Wat geweldig na zo'n lange weg eindelijk zwanger!

Geniet ervan!!

Liefs, Laura
(5 weken en 6 dagen)

P.S. Het april 2006-forum werkt nu ook, dus je bent van harte welkom!
 
Hai dames,

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor alle lieve reactie's!
Ik voel me helemaal welkom hier.

En ik wil natuurlijk ook iedereen feliciteren met jullie zwangerschap.

Groetjes, Sabrina (4wk,3dgn)
 
Hoi allemaal,

Ook ik ben nieuw.... Mijn naam is Marcha 21 jaar en werk als kinderleidster in noord holland....
Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger... Ik heb een vraagje, is het bij jullie ookzo dat de dokter geen aparte zwangerschap test doet?
Gisteren ben ik erachter gekomen, en leef nu al op een roze wolk, maar ben ook een beetje bang voor alles wat er mis kan gaan... Hebben jullie dat ook?

Veel Liefs Marcha (+/- 5 weken)
 
Terug
Bovenaan