A
Anoniem
Guest
Hallo, ik ben een moeder van 2 kindjes en wij hebben onlangs besloten voor een derde te gaan. Ben in mei niet meer begonnen met een nieuwe pilstrip en sinds dien niet meer ongi geweest, ben dus nu 12 dagen over tijd. Heb nu sinds zaterdag telkens buikpijn net of ik ongi moet worden. Vandaag is de pijn zo heftig geweest dat ik er twee keer van flauw gevallen ben, zeer lastig met twee kindjes thuis die ziek zijn.
Vraag me nu af of die pijn die ik heb ook de zogenaamde middenpjin kan zijn? Kan dit ook een aantal dagen aanhouden?
Had bij de andere twee kindjes een aantal maanden nodig om te ontpillen, vandaar dat ik ook nog geen test gedaan heb, heb zelf ook niet het gevoel dat ik al zwanger ben al weet ik wel dat het best zou kunnen.
Wie kan mij hierbij helpen??????
Groetjes MP
Vraag me nu af of die pijn die ik heb ook de zogenaamde middenpjin kan zijn? Kan dit ook een aantal dagen aanhouden?
Had bij de andere twee kindjes een aantal maanden nodig om te ontpillen, vandaar dat ik ook nog geen test gedaan heb, heb zelf ook niet het gevoel dat ik al zwanger ben al weet ik wel dat het best zou kunnen.
Wie kan mij hierbij helpen??????
Groetjes MP