Nieuw hier en gelijk een vraag.

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben een moeder van 2 kindjes en wij hebben onlangs besloten voor een derde te gaan. Ben in mei niet meer begonnen met een nieuwe pilstrip en sinds dien niet meer ongi geweest, ben dus nu 12 dagen over tijd. Heb nu sinds zaterdag telkens buikpijn net of ik ongi moet worden. Vandaag is de pijn zo heftig geweest dat ik er twee keer van flauw gevallen ben, zeer lastig met twee kindjes thuis die ziek zijn.
Vraag me nu af of die pijn die ik heb ook de zogenaamde middenpjin kan zijn? Kan dit ook een aantal dagen aanhouden?
Had bij de andere twee kindjes een aantal maanden nodig om te ontpillen, vandaar dat ik ook nog geen test gedaan heb, heb zelf ook niet het gevoel dat ik al zwanger ben al weet ik wel dat het best zou kunnen.

Wie kan mij hierbij helpen??????

Groetjes MP

tjeeee flauwvallen ervan is best heftig...ik kan je helaas niet helpen, ken dit niet..
ik wens je veel succes, als je twijfeld zou ik toch een test doen of even langs je ha gaan.

knuffel sweety

hoi,

jeetje, dat je er zelfs van flauwvalt... dat lijkt me niet gezond toch?
heb je de pijn specifiek aan 1 kant?
ik hoop voor je dat het snel verdwijnt, en ik zou even langs de HA gaan, ook als je zwanger blijkt te zijn, en je hebt nog steeds die pijn...

liefs sas

Hoi Sas,

De pijn zit op dit moment rechts onderin en rechterzijde. Heb vanmiidag nadat het zo heftig was twee paracetamols ervoor genomen, dit vlakt de pijn wel af maar het verdwijnt niet helemaal. Van 't weekend zat de pijn vooral in m'n onderbuik, wat ik ook wel heb als ik ongi moet worden.

Hoi MP,

Het kan vanalles zijn die pijn, en ik zou als ik jou was toch even langs de dokter gaan. Voor hetzelfde geld heb je een blindedarmontsteking! Die zit namelijk ook rechtsonder!
Ik zou je ook het advies geven om je temperatuur op te meten, en een zwtest te doen.
Succes ermee,
liefs Bo

haaallllooo,
leuk weer een nieuwe naam op het forum
ik denk dat het ook tijd word om toch eens een testje te doen heb namelijk ergens gelezen dat je flauw kan vallen bij een vroege zwangerschap daar er eea veranderd aan je bloeddruk
en iedere zwangerschap is anders toch??
ik hoop in ieder geval dat het raak is en dat je een mooie zwangerschap tegenmoet gaat
gr. tamaar

Heej mp, hoe gaat het nu met je?

Ik heb bijna dezelfde klachten als jij! Ook rechtsonderin steken en rechterzij. Ik heb het niet zo heftig dat ik flauwval ervan (nog niet tenminste) maar ga zo wel ff liggen als het niet afzakt...

Ik vroeg mij ook al af of dit de aankomende eisprong is....

Groetjes!

Hoi Evy en de rest.

Gelukkig was de pijn woensdag weg, nog wel een beetje beurs gevoel in de buik maar verder niets.  Denk zelf dat het waarschijnlijk  mijn eerste eisprong is geweest na het stoppen  met de pil.  
Ben nu inmiddels al twee weken over tijd en ga morgen ook maar eens een testje doen of ik toch niet zwanger ben. Verwacht er eigenlijk niets van maar je weet maar nooit.
Afgelopen week door de pijn niet geklust dus de eerste ongi na het stoppen zal over een goede week ook wel een feit zijn. We wachten eerst morgen maar eens af.

groetjes MP

Terug
Bovenaan