nieuw hier en heb wat vraagjes

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik ben hier voor het eerst. Ben 25 jaar en vorig jaar rond deze tijd gestopt met de pil, intussen dus een jaar geleden. Helaas nog niet zwanger. Vandaag naar de ha geweest, mijn man moet maandag zijn kwakje inleveren om te kijken of het misschien daar aan ligt. Ik heb 9 sept. een afspraak bij de gyn.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat me hier te wachten staat.

groetjes Sylvia

zelf weet ik niet wat hij dan precies gaat doen.
wel weet ik hoe een inwendige echo voelt.
nou niet ernstigs hoor.
gaan even kijken of er bij jou misschien iets aan de hand is.
ik heb het namelijk al een keer gehad.

ik had toen zelf veel last van buikpijn en werd niet ongi.
er zit een klein kameraatje vooraan een staafje en dan kunnen ze precies kijken hoe het daar eruit ziet.

ik denk wel eerst dat je moet komen voor een gesprek.

veel succes

Hoi
Als je een regelmatige cyclus hebt gebeurt er weinig. Ik ben nu ook een jaar bezig en krijg volgende week een follikelmeting. Dan gaat hij kijken of je eitje goed tot ontwikkeling komt. Hij zal misschien via een vaginale óf uitwendige echo kijken of alles goed zit. Er bestaan wel medicijnen die je eitjes beter ontwikkelen. Maar ik zou voor jezelf wat vragen opschrijven want die man zit daar tenslotte ook om je vragen te beantwoorden. Toen ik er voor t eerst zat een maand gelee moest ie elke keer lachen. Telkens zei ik; oh ja  ik heb nog een vraag! Afijn, 20 antwoorden later was ik weer een stuk wijzer, dus schroom niet, je wilt tenslotte duidelijkheid toch?
Veel succes!!
groetjes Costa

hoi syl.

bij ons eerste bezoek aan de gyn.
kregen we eerst een gesprek over familie, werk, klusleven,en cyclus( bij mij onregelmatig)

Daarna meteen een inwendige echo(voel je niks van) en een inwendig onderzoek.
Ook moest ik bloedprikken op hormoonspiegel.
Mijn hubbie moest zijn zwemmers inleveren.

4Weken later de uitslag.
Tot nu toe alles ok.

Zit te wachten op mijn ongi dan nog een follikel test, kijken of alles groeit zoals het hoort.
En natuurlijk een temp curve bijhouden.

Ik hoop dat je hier iest wijzer van bent geworden!!

Veel succes!!!!

opeltigra

Terug
Bovenaan