Nieuw hier, en niets snappen van mijn lijf

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en snap er nu echt niets meer van.
Het is zo raar, de laatste tijd als ik in mijn vruchtbare periode geklust heb, word ik een paar dagen daarna meteen weer ongesteld. Dus ben nu steeds om de drie nu zelfs twee en een halve week ongesteld. Alsof het meteen weer afbreekt?!!! Ik weet niet of dat kan ofzo?
Heeft iemand hier ervaring mee?

hoi mitchy,
 allereerst van harte welkom. Mijn ervaring met deze site is heel fijn, je kunt er al je vragen stellen en af en toe je hart luchten en dat is heel prettig!

Ik heb er geen ervaring mee, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Maar ik sanp wel heel goed dat je je rot voelt.
Ik zou als ik jou was een afspraak maken bij de huisarts, misschien kan hij/zij jou advies geven!
Ik ben zelf in december gestopt met de pil en we zitten nu in de derde ronde. Eerst een cyclus van 6 weken toen 5 en nu weet ik het dus niet. Misschien weer 5 of misschien 4 het blijft spannend. Als mijn cyclus 4 weken was had ik gisteren ongesteld moeten worden dus ik ga er van uit dat het weer 5 is en dat ik deze keer niet ongesteld word natuurlijk!!!

groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Bedankt voor je reactie!
Ik hoop dat ik net zoveel zal hebben aan deze site als jij.
Ik vind het in iedergeval een leuke en goede site nu al.

Ja, naar de huisarts is misschien een optie, maarik ben bang dat die zal zeggen dat ik het eerst nog even moet blijven proberen. We zijn tenslotte nog geen jaar bezig.
Maar het is inderdaad steeds een grote teleurstelling. En je weet niet waarom het niet lukt. Dat maakt het natuurlijk ook zo vervelend.
Hoe zit dat met die rondes eigenlijk, wanneer zit je in welke ronde?

Jij ook heel veel succes en hopelijk is het sneller dan snel raak!!!!

Groet Mitchy

Hoihoi

welkom

Er was nog iemand en ik zelf ook

dat er maar 15 dagen tussen zat

maar als het minder dan 14 was

wat jij dus hebt

moet je toch ff langs de huisarts

gr natasja

Ha Mitchy,

Ik ben J, en ook nog maar net op deze site aan het rondstruinen. Het forum ervaar ik nu al als erg fijn.
Ook ik zal je adviseren om een afspraak te maken de Huisarts. Ik heb gelezen op de forum van babybrabbel dat als je korter dan 14 daag tussen je menstruatie zit dat het best eens kan zijn dat je geen eisprong hebt gehad. De huisarts weet het natuurlijk veel beter dan ik...
Een ronde zit tussen je menstruaties in. Ik zit nu in ronde 3, ben in januari gestopt met de pil, toen ben ik ronde 1 ingegaan. Nu heb ik dus de 3de poging om zwanger te worden. Begrijppie??
succes,
Groetjes J

Welkom Mitchie!

Deze site vind ik zelf ook heel prettig. Je kan er met al je vragen en gevoelens terecht.
We zijn met z'n allen toch al een heel ervaren team.
Dus voel je thuis.

Suus (35)

Welkom !!!

Ik ben 27 jaar en probeer sinds september 2004 zwanger te raken van mijn eerste kindje.
Het is harstikke gezellig op dit forum, je zult merken dat je je er snel thuis voelt.

Groetjes en zet hem op

Esprit

Terug
Bovenaan