Nieuw hier, en niets snappen van mijn lijf

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en snap er nu echt niets meer van.
Het is zo raar, de laatste tijd als ik in mijn vruchtbare periode geklust heb, word ik een paar dagen daarna meteen weer ongesteld. Dus ben nu steeds om de drie nu zelfs twee en een halve week ongesteld. Alsof het meteen weer afbreekt?!!! Ik weet niet of dat kan ofzo?
Heeft iemand hier ervaring mee?

hoi mitchy,
 allereerst van harte welkom. Mijn ervaring met deze site is heel fijn, je kunt er al je vragen stellen en af en toe je hart luchten en dat is heel prettig!

Ik heb er geen ervaring mee, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Maar ik sanp wel heel goed dat je je rot voelt.
Ik zou als ik jou was een afspraak maken bij de huisarts, misschien kan hij/zij jou advies geven!
Ik ben zelf in december gestopt met de pil en we zitten nu in de derde ronde. Eerst een cyclus van 6 weken toen 5 en nu weet ik het dus niet. Misschien weer 5 of misschien 4 het blijft spannend. Als mijn cyclus 4 weken was had ik gisteren ongesteld moeten worden dus ik ga er van uit dat het weer 5 is en dat ik deze keer niet ongesteld word natuurlijk!!!

groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Bedankt voor je reactie!
Ik hoop dat ik net zoveel zal hebben aan deze site als jij.
Ik vind het in iedergeval een leuke en goede site nu al.

Ja, naar de huisarts is misschien een optie, maarik ben bang dat die zal zeggen dat ik het eerst nog even moet blijven proberen. We zijn tenslotte nog geen jaar bezig.
Maar het is inderdaad steeds een grote teleurstelling. En je weet niet waarom het niet lukt. Dat maakt het natuurlijk ook zo vervelend.
Hoe zit dat met die rondes eigenlijk, wanneer zit je in welke ronde?

Jij ook heel veel succes en hopelijk is het sneller dan snel raak!!!!

Groet Mitchy

Hoihoi

welkom

Er was nog iemand en ik zelf ook

dat er maar 15 dagen tussen zat

maar als het minder dan 14 was

wat jij dus hebt