Nieuw hier en we gaan voor de tweede

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik lees al weer een tijdje mee. Ik heb een dochter van bijna 13 maanden en mijn man en ik willen graag een tweede kindje. Ben van het weekende weer gestard met foliumzuur. De pil ben ik na de zwangerschap van mijn dochter niet meer gaan gebruiken (ben ook ooit gestopt vanwegen de bijverschijnselen en niet omdat ik  toen al zwanger wilde worden). In september gaan we op vakantie en rond die tijd willen we er echt voor gaan. Maar het kan zomaar zijn dat we er toch deze maand al voor gaan. Vind het allemaal erg spannend weer maar heb er ook weer  zin in.

Groetjes Astrid

Wat spannend weer he?
Wij zijn ook bezig voor een tweede, onze dochter is nu ruim 2 jr.
We hopen natuurlijk dat we er snel een broertje of zusje bij hebben.
Nou veel succes weer met deze spannende periode en hopen dat het niet te lang duurt voordat je zwanger bent.
Groeten van Miena.

hee hallo,

wij gaan misschien ook weer voor de 2e. Onze dochter is 18 maanden, en ook wij gaan in september op vakantie dus wie weet zijn we tegelijk zwanger!!!

Ik twijfel alleen nog een   beetje of het niet te snel is dus misschien bedenken we ons weer.

succes jullie!

quote: janneke1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2006 20:52:09'));

hee hallo,

wij gaan misschien ook weer voor de 2e. Onze dochter is 18 maanden, en ook wij gaan in september op vakantie dus wie weet zijn we tegelijk zwanger!!!

Ik twijfel alleen nog een   beetje of het niet te snel is dus misschien bedenken we ons weer.

succes jullie!

Ik twijfel ook zo nu en dan. Zekker omdat ik eigenlijk opzoek ben naar ander werk. Dus wie weet dat wij er ook nog wel heel even van afzien. Het is wel dubbel hoor. Ik wil graag een tweede kindje maar op mijn werk heb ik het niet meer naar mijn zin. Om daar nu te blijven om dat ik daar een vast contract. Als ik snel iets leuks vind dan wachten we misschien nog wel even met nummer 2.

Groetjes Astrid

Hoi,

Ik ben 1 week geleden gestopt met de pil.
We hebben al een meisje van ruim 2 jaar.
Ik heb er echt weer zin in! Geniet nu al van het idee dat er nog een 2e kindje mag komen. Heerlijk.
Van mijn  meisje was ik gelijk na het stoppen van de pil zwanger. Ik ben benieuwd of het dit X ook zo snel zal zijn.

groetjes.

Ik ben nu net zwanger voor de 7e keer. Hopelijk hebben we in april 2007 onze 4e spruit in de wieg liggen.

Het blijft spannend.

Miep

Hallo,

Wij gaan ook weer voor een 2e, ons zoontje is 4mnd. En we zouden het leuk vinden als ze vlak achter elkaar komen. Het duurde 9mnd voordat ik zwanger was van mijn zoontje. Heb 2 miskramen gehad, ik hoop niet op herhaling. Ik ben alweer met de pil gestopt, 2mnd geslikt. Nu hopen op een normale cyclus. Erg spannend allemaal. Veel succes met het zwanger worden en Miep met je zwangerschap.

Groetjes,

Mayke

Hoi Astrid,

Wat grappig om te lezen dat er veel meer mensen zijn die op dit moment voor de tweede willen gaan. Ik heb deze maand weer de pil laten staan omdat we graag een broertje of zusje willen voor onze zoon. Onze zoon is nu  15 maanden. De vorige keer heeft het best een tijdje  geduurd voordat ik zwanger was en daarom gaan we er nu alvast voor. Als ik gelijk zwanger ben  is dat natuurlijk super maar als  het nog een paar maanden zou duren is het  ook niet erg. We hebben de tijd wel. Als je voor de eerste gaat dan moet het allemaal zo snel mogelijk. Nu hebben we al een super mooi en lief ventje thuis rondlopen waar van we elke dag genieten en de tweede die komt  vast wel een keer. Natuurlijk wordt het rond 18 augustus wel even weer spannend (mijn NOD).

Groeten van mij

Terug
Bovenaan