Nieuw hier en zwanger van de tweede

Hoi hoi,

op 12 mei uitgerekend! We zijn nog niet met de babykamer begonnen, eerst moet onze zoon van bijna 2 een nieuwe kamer en dan gaan we aan de slag met de babykamer, moet dus nog even wachten maar heb er wel zin in. Voel me elke ochtend niet echt fit moet nog regelmatig overgeven. Ik had gehoopt dat het voorbij zou zijn na 3 maanden maar helaas. Gelukkig ben ik al over de helft. Ik woon in Duitsland net over de grens bij Bellingwolde (Groningen). Bij mijn eerste zwangerschap had ik me niet aangemeld bij een mamaclub en dat vond ik achteraf best jammer.

groetjes Miranda.

ik ben van t april forum maar lees af en toe ook ff bij de andere mee :p

allereerst welkom op t forum!

een forum is geweldig! zelf zit ik al vanaf juni 2007 op dit forum. je kan hier van alles vertellen, vragen enz.
in feb 2008 is mijn oudste dochter geboren.
samen met vele andere mama's deelde we de liefde voor onze kinderen, vragen konden altijd wel beantwoord worden door elkaar. ook konden we bij elkaar uithuilen, lachen enz enz.

sinds vorig jaar heb ik zelf een forum geopend voor alle voorjaar 2008 mama's. dat is echt een gesloten forum waar niemand kan mee lezen (hier kan iedereen op en dus meelezen)
tis een leuke vriendinnengroep verdeeld over het hele land. af en toe een meeting. ondanks dat ik de meiden pas 1 keer in het echt heb ontmoet, zijn we heel close. ik zou niet weten wat ik zonder het forum moet :D

hey veel plezier hier!

liefs, do

Terug
Bovenaan