Nieuw hier en zwanger!!

Hallo meiden!

Ik wil mij graag bij jullie voegen en gezellig meekletsen (als dat mag  haha)..

Ik ben JuicyXS, woon in Zuid-holland en ben 23 jaar. Ik ben nu 8 weken zwanger van onze eerste! A.s. maandag hebben we de eerste echo!

Meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en we gaan er met z'n allen van genieten!!

xx

gefeliciflapsteert!!!
Wat heb jij die echo al vlot joh...
Wel een lekker idee.
Ik heb net pas contact opgenomen met de verloskundige en weet dus nog niet van hoe of wat..
Vorige keer kon ik bij hun ook vlot terecht...maar zal wel in het nieuwe jaar ergens worden.

hoi, gefeliciteerd!!!
spannend he,dat je maandag al een echo hebt.ik mag pas 8 januari komen.zolang wil ik niet wachten,dus wij gaan zaterdag voor een korte pretecho.
groetjes karin

Thnx meiden!
ja.. ik was ook wel verbaasd dat het zo snel al is... maandag ben ik volgens de VK 9 weken zwanger.. dus ben benieuwd!! Ik ben blij dat het zo snel is!
Maar 8 jan duurt inderdaad nog ff Kari! Hoelang ben je dan zwanger?

hallo,

gefeliciteerd!! En wat vroeg dat je met 9 weken al een echo hebt!!! Bij mn eerste konden ze het niet eens zien en was toen 10 weken zwanger!! Heb toen een inwendige echo gehad.
Ik moet 8 januari voor het eerst naar de VK en 31 januari(pas) hebben we onze eerste echo. Dan ben ik 12 weken. Dus wij moeten nog even een paar weekjes wachten!!

Veel succes en plezier maandag!

gr Linda mama van Charlotte(30-07-05)

Terug
Bovenaan