hallo meiden,ik ben 27 jaar en nu 1 jr en 3 mnd bezig om zwanger te worden!!
in oktober ben ik naar mn dokter gegaan,en verteld hoe of wat,hij heeft gelijk mn vriend zn zaad nagekeken en dat zag er niet zo best uit,en dan ga je naar ziekhuis hier en daar je weet wel hoedat gaat!maar zn zaad is gewoon te zwak,balen maar ben al blij dat er nog wat in beweging is!zou dan na wat onderzoeken die ik inmiddels ook al heb gehad en mn vriend ook zoals bloed testen en binnenwaartse onderzoek.Dan zou ik voor de hsg onderz.gaan dat was dan het laatste wat ik zou moeten doen,maar de arts belde afgelopen donderdag avond en vertelde mij dat
ik dat hsg onderz.niet meer hoeft te doen en dat ik een afspraak moest maken bij
hem en dat hij nog wat vragen had voor mij,en me dan direct door zou sturen naar
de arts voor ivf om daar een afspraak te gaan maken!ze gaan nu het eitje bij mij er uit halen,dus er buiten bevruchten!
en nu heb ik die afspraak staan a.s. dond.om kwart voor 10 en dan hoor ik waarschijnlijk wanneer het nu echt gaat gebeuren spannend he?maar wel snel als ik erop terug kijk dan is het net 3,5 mnd geleden dat ik voor het eerst bij mn huisart was,dus ik denk dat ik ook niet mag klagen,hoewel het altijd wel lang duurt!!bedankt voor je aandacht en ik laat het zeker weten hoe het afloopt
succes allemaal gr liefs voetbalgekxxxxx
p.s wie heeft dat al meegemaakt??