Nieuw hier, even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus laat ik me zelf even voorstellen. Ik ben 28, moeder van het leukste kindje ter wereld en ik wil dol graag zwanger worden van een tweede. Helaas ziet mijn man een tweede kindje nog niet zitten. Ik had nooit verwacht dat de wens naar een kindje zo sterk kan zijn. Ik was namelijk bij de eerste (gelukkig) erg snel zwanger (1e poging). Dit is misschien wel heel anders dan de meeste van jullie die allemaal al proberen zwanger te worden. Ik had bij de eerste nooit verwacht zo snel zwanger te worden gezien de problematische vruchtbaarheidsachtergrond van mijn familie. Ik hoop voor iedereen die dit forum bezoekt dat het snel mag lukken!

Groetjes, Jonna

Hoi Jonna,
Welkom op het forum!
't Is altijd leuk om hier ervaringen uit te wisselen.
Wij willen ook graag een 2e kindje. Mijn man was er ook minder snel aan toe dan ik.
Mijn 1e zwangerschap was best heftig, door de hormonen was het voor hem ook best belastend. Gelukkig wil hij nu ook graag en zitten we inmiddels in ronde 4.
Wanneer is je nod?
Groetjes, Miek

Hoi Miek,

Wat betekent nod precies? Ik begrijp dat het de verwachte menstruatie datum is. Maar waar staat nod  nou precies voor?

Ik ben erg hyper vanavond, na een goed gesprek hebben we besloten om er voor te gaan!! Ben helemaal blij!!

Groet, Jonna

He Jonna,

NOD is niet ongesteldheids dag. of te wel de dag dat we ongi moeten worden maar het natuurlijk niet hopen te worden.

Volgens mij is het echt de meest gestelde vraag hier op het forum

Groetjes Carina

Terug
Bovenaan