Nieuw hier, even voorstellen....

Hoi allemaal,

Ik lees en leef al een aardig tijdje mee op dit forum en nu zal ik me eerst eens voorstellen. Ik ben Suusje36 en vergeleken met jullie zijn we  nog niet zo lang bezig om zwanger te raken. Dat is ook de reden waarom ik niet eerder gereageerd heb op dit forum. Als je  boven de 35 jaar bent mag je na een half jaar proberen al naar de gynaecoloog. Allerlei onderzoeken gehad die veel van jullie waarschijnlijk ook wel kennen. Wij hebben 2x een negatieve samenlevingstest gehad. Geen enkel zaadje te bekennen in mijn slijm. Nu blijkt dus dat ik ontoegankelijk slijm heb, en de enige manier om misschien zwanger te raken is inseminatie. Aanstaande woensdag wordt ik besproken in het fertiliteitsteam en dan hoor ik verder hoe of wat. We zitten nu in ronde 7. Ik hoop dat ik zo nu en dan met jullie mee mag kletsen. Wens jullie allemaal alle geluk van de wereld en hoop dat ik veel felicitaties mag gaan zetten op dit forum!

Liefs Suusje

Hoi Suusje,

Nou welkom hier. Alleen is het natuurlijk niet leuk als je al hier op het forum moet zijn. Jammer van jullie samenlevingstesten. En zeker nu je al 36 bent. Dan zal je klokje toch behoorlijk tikken of niet??

In iedergeval heel veel succes met de inseminatie en als je steun of gewoon even wil kletsen. Wij zijn allemaal hier voor je.

groetjes en liefs

Nicole

Hoi Nicole,

Bedankt voor je lieve berichtje. Ja dat klokje tikt als een achterlijke hi hi.... Over een paar weken word ik al 37. Ben benieuwd hoe het gaat met inseminatie... of er wachtlijsten zijn e.d. Maar dat zal ik woensdag wel allemaal horen denk ik.
En jij? zit je in de MMM?

Liefs Suusje

Hoi Suusje,

Ja wij zitten al dik 1.1/2 jaar in de mm. Wij zijn sinds november 2003 aan het proberen om zwanger te worden.   Heb 5 april net een kijkoperatie gehad. Ik had wat last van endometriose.De eieleiders waren gelukkig wel doorgankelijk.18 april gaan de hechtingen er gelukkig uit en gaan we bespreken wat onze volgende stappen zijn. Het vreemde is dat alle onderzoeken die wij tot nu toe gehad hebben allemaal positief zijn. Alleen word ik maar niet zwanger.

Ze hebben bij ons ook al het zaad getest en een samenlevingstest gedaan. Ben ook al 6 maanden aan de chlomid geweest. Heb toen ook eindelijk een eisprong gehad. Maarja nog steeds niks. Dus het word a.s. dinsdag voor ons toch wel weer spannend.

Zo dit is ons verhaaltje in een notendop.

Groetjes

Nicole

hai Suusje,

Welkom op dit forum (helaas....). Ik herken je verhaal wel hoor. Ben dan wel bijna 32 jaar oud, maar ik word ook geïnsemineerd omdat mijn zuurgraad van mijn slijmvlies niet goed is en daardoor de zaadcellen voortijdig afsterven (om het zo maar te zeggen). Terwijl het zaad van goede kwaliteit is.
We hebben nu vier behandelingen iui achter de rug en zal zal komende week beginnen met nr 5.

Als je eventjes wilt bijkletsen, of vragen hebt, dan weet je ons te vinden.
O ja en zover ik weet zijn er (in Maastricht in ieder geval) geen wachtlijsten, dus hopelijk kunnen jullie snel aan de slag.

Succes!   Liefs Indy

Hoi meiden,

Jeetje 1 1/2 jaar Nicole dat is niet niks... aan de ene kant natuurlijk wel fijn dat alle uitslagen van de onderzoeken goed zijn, maar ja... je wilt resultaat zien. Ben benieuwd wat jullie dinsdag te horen krijgen, spannend!

Indy, voor jullie ook een spannende week. De 5e IUI. Hoe gaat dat? is dat pijnlijk? En word je dan niet helemaal gestoord in die wachtweken?
En hebben jullie ook jullie omgeving op de hoogte gebracht? Of houden jullie het voor je?
Wat een vragen allemaal, sorry hoor!

Wens jullie al het geluk van de wereld toe!

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan