Nieuw hier, even voorstellen...

Hoi allemaal,

Ik wil mij ook melden op dit forum. Ik ben 1 mei 2012 uitgerekend dus ik hoor er nog maar net bij ;-)

In mei dit jaar ben ik na een zwangerschap van 27 weken bevallen van een doodgeboren kindje. De hele zwangerschap was niet leuk want na 14 weken zwangerschap zijn we er achter gekomen dat onze dochter een zeer grote Omphalocele had. Dat wil zeggen dat de ingewanden buiten de buik van het kindje groeien in een vliesje in plaats van in de buik. Het was een heftige periode.

Ik ben heel blij dat het zo snel gelukt is om weer zwanger te worden maar het is wel super spannend allemaal. Ik heb nu 2 echo's gehad en een nekplooimeeting en alles ziet er normaal uit bij dit kindje. Echt een opluchting maar ik kan niet echt ontspannen zijn omdat ik te bang ben dat er toch iets niet goed is. Ik denk dat ik pas echt kan gaan genieten als de volgende echo (met 18 weken) goed is.
Het doet mij ook verdriet om te lezen dat er zoveel mensen een miskraam hebben gehad.

Ik hoop dat het met de rest goed gaat en dat jullie allemaal kunnen genieten van het kleine wondertje in jullie buik.

Liefs,
Nienke

Hoi Nienke

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat een heftig verhaal, zeg. Kan me voorstellen dat het dubbele gevoelens met zich meebrengt.

Ik hoop dat je snel echt kunt genieten van je zwangerschap.

Liefs Patricia

Gefeliciteerd en welkom! Wat heftig dat je in mei je kindje bent verloren. Ik hoop dat je over een paar weken een goede echo hebt, en dan echt kan genieten. Liefs Chantal

Hoi

Wat heftig voor je de afgelopen periode maar hoop voor je dat je over een aantal weken echt kunt genieten en dat alles goed gaat. Gefeliciteerd en blijf positief.

Liefs Jojanneke

Feliciteerd! hopelijk gaat met deze uk wel alles goed! 1 mei is ook een mooie datum! ik ben ook pas gerust als de uk gezond ter wereld is gekomen door alles wat er is gebeurd!

Hoi
inderdaad heel pittig wat je hebt moeten doorstaan. waarom koop je geen knuffel voor deze baby in de vorm van een kikker? in heel zuid amerika brengt de kikker geluk omdat hij altijd vooruit springt. Dat geeft je misschien een positief gevoel als je er naar kijkt.

Terug
Bovenaan