Nieuw hier (of eigenlijk weer terug) en meteen een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Zoals de titel al zegt; Ik ben nieuw hier, of eigenlijk weer terug. Wij gaan voor een 2de kindje!
Ons dochtertje is 19 maand oud en hebben weer zin om er voor te gaan!

We waren er in December uit dat we weer voor een kleintje wilden gaan, maar nog even gingen wachten omdat we op de wachtlijst staan voor een huurhuis. We wonen nu ook in een huurhuis, maar met maar 2 slaapkamer en dus eigenlijk geen plek voor een baby erbij. Na mijn ongesteld ben ik zaterdag 21 Januari nog maar een keer aan de pil begonnen. En toch voelde het niet lekker dat ik toch weer was begonnen. Het kriebelt gewoon heel erg! Zondag de 22ste nog wel een pil gehad, maar die zondagavond besloten dat we er toch echt mee gaan stoppen met het idee dat als de liefde voor het kindje er is, het met de ruimte ook wel goed komt. Bovendien hebben we er al 1, dus vinden wij dat het ook niet echt onverantwoord is om nog een kleintje erbij te mogen krijgen!

Om een lang verhaal wat korter te maken, na die 2 pillen ben ik dus gestopt. Blijkbaar luistert mijn lichaam erg goed naar de pil. Want donderdag 26 Januari werd ik weer ongesteld. Wel voor maar 3 dagen en heel weinig bloedverlies.

Maar nu het volgende.. ik heb al een paar dagen last van mijn borsten.. En sinds gister veel slijmverlies ( echt wit en plakkerig zeg maar, sorry voor de vieze details) maar dit had ik ook tijdens mijn 1ste zwangerschap.. Maar lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ik al zwanger ben omdat ik dus ruim anderhalve week geleden nog ongesteld was. Wat kan dit zijn?? Misschien de eisprong?

Sorry voor het lange verhaal, hoop dat jullie er wat uit wijs kunnen worden en misschien een antwoord voor me hebben!

Groetjes Rianne

Het kan de eisprong zijn. Het schijnt dat de slijmlaag in de vagina anders wordt rond de tijd van de eisprong.
Zodat de zwemmertjes er beter door kunnen :)

Als je met de pil stopt ben je geloof ik eerst nog een keer ongesteld - omdat de pil dat zo regelt maar je hebt nu pas 2 tabletje gehad van nieuwe strip - dus tjsa....

Het is gewoon afwachten - dat is altijd zo lastig.
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en geef het allemaal even de tijd. Je lijf zal nog moeten wennen dat de pil niet meer de cyclus regelt maar dat je lijf het nu zelf moet doen. Geniet van je gezin.

haha, wat hierboven staat, had ik geschreven kunnen hebben-:) Sluit me helemaal bij aan!

Succes!

geen idee over je vraag, maar in elk geval heel erg veel succes toegewenst!!! Wat leuk dat jullie toch de knoop hebben doorgehakt!

Wit en plakkerig slijm hoort niet bij een eisprong. Dit slijm heb ik meestal na mijn eisprong tot aan mijn ongi.
Het slijm dat bij je eisprong hoort is doorzichtig en draderig. Het lijkt op eiwit, zo voelt het ook aan.

Succes! Liefs Daisy

Dank jullie wel voor jullie reacties.. We wachten rustig af en zien het wel. Dat wachtend gewoon ontzettend rot is hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen!

Liefs Rianne

Zie nu dat ik in 1 keer wel mijn nieuwe gebruikersnaam heb.. Had het veranderd omdat ik nog niet wil dat mensen weten dat we weer bezig zijn. Vanochtend deed die het niet, maar nu is die toch veranderd zie ik.

Terug
Bovenaan