Nieuw hier .. onzeker negen dagen voor nod licht positief

Hallo dames ,

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op  27 of 28 oktober 2015 . Ik heb een cyclus van de ene keer 26 tot 28 dagen .nu teste ik 9 dagen voor dat ik ongesteld moest worden al heel lichtjes positief . Ik teste zo vroeg omdat ik  de vorige dag zo misselijk werd en alles wat ik at of dronk ging er gelijk weer allemaal uit . Dit duurde anderhalve dag ,ik  Ben al drie keer zwanger geweest bij die zwangerschappen was ik met vijf weken elke dag misselijk en veel overgeven alle drie de zwangerschappen heb ik met zeven of acht weekjes een miskraam gehad . De laatste zwangerschap is bijna 2 jaar geleden nu .Ik Heb nu elke dag wel een test gedaan en het streepje werd steeds duidelijker . Heb nu alleen last van moeheid en me darmen rommelen en ben chagrijnig tegen iedereen .En me tepels zijn best pijnlijk. Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden en weer een test gedaan nu is de streep veel dikker geworden . Hoelang kan ik zwanger zijn ? Zijn er meer dames die negen dagen voor nod al positief testen ?
 
hoi allemaal,



vandaag is mijn Nod dag..... en ik wordt gek! lijkt het dan... mag ik nou wel of niet denken dat ik zwanger ben, of draaf ik dan door, en wanneer doen jullie die test? ik dacht namenlijk aan drie dagen na mijn nod dag... dus zaterdag. ik heb al een aantal dagen een gevoelige buik, maar nou heb ik spastische darmen, dus dat schiet niet op. en gisteren had ik rond twaalf uur dat ik ineens misselijk werd, en zoiets heb ik nooit eerder gehad. ik had zelfs kort ervoor iets gegeten (banaan), dus ik had ook niet honger. maar eten werkte wel!! het gevoel werd er minder van en ik heb dus ook tot een uur of drie rustig aan wat gegeten. ( af en toe een hapje)

wie kan mij iets advieseren om me rustig te houden?

tegen mezelf zeggen dat ik er niet aan mag denken werkt niet!
 
Met welke test heb jij al zo vroeg kunnen testen?

Vrijdag een smiley op de Ovulatietest gehad, deze blijft 48uur staan.. Dus zaterdag en zondag niet opnieuw kunnen testen. Zondag seks gehad..

Gezien de carnaval wat eraan komt wil ik toch graag weten of ik zwanger ben..

Help!! Beetje ongeduldig
 
Terug
Bovenaan