nieuw hier op het forum

A

Anoniem

Guest
hallo,
mijn naam is petra en ben sinds eind november gestopt met de pil om proberen zwanger te wordenvan ons eerste kindje!ik vind het allemaal erg spannend want ga morgen voor de eerste keer een test halen!
ben namelijk 1 dag overtijd!geen idee of ik zwanger ben ja of nee   maar heb zo een raar gevoel over me heen en af entoe krampen in mijn buik!van de week had ik zelfs hele erge steken! sinds gister heb ik ook zeer gevoelige tepels! dus ben erg benieuwd durf eigenlijk niet te hopen valt het zo tegen als het niet zo is !we zullen zien

liefs petra

Hoi Petra,

Welkom op het forum, altijd leuk om te kletsen. Zeker spannend als je overtijd bent en allerlei (zwangerschaps?) verschijnselen voelt??!!

Heb je al wel een regelmatige cyclus?

Groetjes, Jetje
2e kindje, ronde 2

Hoi

Leuk dat je ook op dit forum bent.

Spannend zeg dat je overtijd bent en dan ook nog vanalles voelt!! Ik hoop voor jou dat het raak is en dat je het zwangerschapsvirus dan maar snel mag versprijden haha!!

Nou heel veel succes morgen en laat even iets weten!!!
Duim voor je!

Liefs Sil
1e kindje, 4e ronde

Dag Petra,

Ook ik ben medio november stopt met mijn pil  (eerste kindje). Heel spannend hè. Dacht zelfs de eerste keer al dat ik zwanger was... niet dus.. bleek dat mijn cyclus 44 dagen is. Drie testen gedaan en elke keer niet zwanger. Nu kan ik er wel om lachen. Ik hoop dat het bij jou wel raak is!!

Benthe

Sterkte met het testen morgen.

Spannend hoor laat je wat weten?

Wen

Welkom op het forum.
Ben ook nieuw, maar zit al in (even denken hoor) ronde 17.
Ja ik denk nog niet in rondes, zoals de anderen doen.
ik was in ronde 3, 3 dagen overtijd (met altijd een cyclus van 28 dagen), maar was valse hoop, later nooit weer overtijd geweest.
Groetjes van Gre

hoi,welkom nou dat zou wel lekker snel zijn,
ik zit nu in ronde 14 dus als het goede nieuws zover mag zijn
stuur dan wat zwangere virus ff door haha
gr succes van voetbalgek xxxxx

Hoi Petra welkom hier,
Ben je net hier ga je ons misschien alweer verlaten....(als je morgen een positieve test hebt)
Succes met de test.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan