Nieuw hier, veel te ontdekken!!!!

Ik ben nu 24 weken en 2 dagen zwanger...
Afgelopen zaterdag naar de 9maanden beurs geweest met manlief en schoonmoeder, super gezellig..... Enorm druk!!!!
Ik heb hier nog veel te ontdekken op deze site dus als iemand nog leuke tips heeft hoe ik iets kan doen, of wat heel interressant is Let me Know...
Wat me opvalt is dat er behoorlijk wat meisjes geboren gaan worden dit jaar.... Ook bij ons..

Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Het is niet 1 van de meest actieve mamaclubs, maar ik denk dat er veel van ons een beetje onder de indruk zijn van het verhaal van mamamijn.

hoi,
welkom leuk dat je erbij bent.
je hebt veel aan elkaar zo, dat lees je zeker in het verhaal van mamamijn maar ook in de andere verhalen.
mijn advies nu. laat je niet gek maken door je omgeving iedereen weet het beter en heeft nog betere tips dan de ander.
doe wat je hart je in geeft en bij twijfel ga naar je verloskundige of vraag het hier aan mede moeders in spe.
zij zijn net als jij en voor sommige is het niet de eerste keer dus goede informatie heeft mij wel geholpen.
heel veel plezier in je zwangerschap.

Supertje heeft gelijk het heeft er behoorlijk ingehakt wat mamamijn is overkomen.
Maar Welkom Luna geniet van je buik en jullie wondertje!!!!!

Groetjes Pupke

Terug
Bovenaan