nieuw hier, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

ik schrijf voor het eerst een keertje mee, lees al wel een aantal weken. Sinds februari ben ik gestopt met de pil, eerst gewoon klussen voor plezier maar later kwam ik erachter dat er ook nog zoiets was als vruchtbare dagen dus nu meer gericht klussen.

Ik merk wel steeds aan mezelf dat ik er veel mee bezig ben, veel forum lezen, rompertjes kopen en dat soort dingen. Nu blijkt mijn broer, zijn vriendin ook zwanger te zijn en dat vind ik ontzettend leuk voor ze maar toch dat gevoel he....... dat wil ik ook zo graag.

Nou ik heb niet echt een onderwerp maar wilde me gewoon even voorstellen. Mijn nod is trouwens 30 april, op koninginnedag......

groetjes happybee

Hoi "happybee",

Welkom op het oh zo leuke forum!

Neem aan dat dit je eerste kindje word, spannend he!
Hoe oud ben je?

Ik ben 27 en mijn vriend 32 wij zijn deze maand voor het eggie gegaan, ook eerste kindje!

mijn Nod is op 14 mei heb een cyclus van 35 dgn!

Veel liefs kv

He hallo Happybee.
allereerst van harte welkom op de forum. Gezellig dat je ook mee komt babbelen.
Ben zelf ook nog niet zo lang hier. zit nu in de tweede ronde voor ons eerste kindje.
Mijn NOD is 22 april. dat wordt voor ons allebei weer spannend.
Ds je broers vriendin is zwanger begrijp ik. Ja, dan kriebelt t bij jou natuurlijk ook helemaal!! Hoever is ze?  Mijn zusje is ook bezig zwanger te raken, die zit nu in ronde 1 en haar NOD is 21 april!!Vind ik ook ontzettend leuk. kan ik veel mee babbelen over wat zij allemaal voelt enzo.
Nou ik hoop je nog wat vaker tegen te komen hiero, veel babbelplezier en ik hoop dat je gauw je broers vriendin na mag gaan!!
Groetjes Sjnoebelke

hi,

leuk dat jullie zo snel reageren!
Ik ben 24 en mijn vriend is 25. Het is inderdaad ons eerste kindje. We zijn net verhuist van een appartement naar een eengezinswoning. Genoeg kamers over dus.
Nu komen wel mijn 2 nichtjes (dochters van mijn zus) vaak logeren dus we kunnen al wat oefenen. Ook met 's nachts spenen zoeken enzo.

Mijn broers's vriendin is nu 8 weken zwanger, ze waren er vroeg bij met vertellen.

Hoi happybee,

Ik ben ook hier voor het eerst vandaag.
Mijn vriend en ik zijn ook flink bezig met klussen,maar wachten duurt zo lang....
ik heb al een zoontje van 6 maar het wachten is evengoed niet leuk.
Mijn nod is 24 april afwachten dus maar weer.Maar ik heb ook nog eens geen regelmatige cycles dus het is voor ons niet echt makkelijk te berekkenen...

Groetjes en succes Debbie

Hoi Debbie,

Ben je al op babybrabbel.nl geweest? daar kun je ongeveer je cyclus uitrekenen!
Heb ik ook gedaan, was nmlk ook erg onregelmatig en vaak een paar zwangerschapstesten gekocht maar niks! zo ook laatst weer en toen heb ik het laten berekenen en ja hoor het klopte precies!

zo een heel verhaal maar ik hoop dat je er iets aan hebt!

Veel liefs kv

Terug
Bovenaan