Nieuw hier ..... wil me even voorstellen.

A

Anoniem

Guest
Hallo
Was weer eens aan het kijken na een site waar ik nog niet voor de zoveelste keer alles heb door gelezen.
Babby brabbel bijvoorbeeld.
Probeer me daar in te loggen maar dat lukt maar niet.
Maar deze site is overzichtelijk en een leuk forum kwam ik ook tegen.Het lijkt me heel leuk om in contact te komen met meiden,vrouwen of wie dan ook die ook graag zwanger wil worden.
Wie ben ik ben Agnes ben 36 jaar en woonsamen met mijn vriend  in het noorden van het land(Assen).
Ben inmiddels in mijn 8e ronde zoals jullie dat noemen.En hoop mijn eerste kindje.
Hoop leuke contacten op te doen.En veel te kletsen hier.
Groetjes en allemaal veel geluk.

Lieve groet
Agnes

Hoi Agnes,
Welkom! Spannend blijft het he, elke maand weer. Je ben 5 maanden langer bezig dan wij, mijn mannetje en ik. Ik vrees dat wij nog steeds in de ontpil fase zitten.........maar goed, ook daar zal ooit een einde aan komen hoop ik!
Onder het topic, tweede ronde, eerste kindje zijn een hoop meiden bezig om zwanger te worden. Allemaal dus iets korter bezig dan jij, maar als je het leuk vind kan je je daar natuurlijk gewoon aansluiten! Ik hoop voor je dat je wat leuke contacten op gaat doen, ik vind het in ieder geval altijd fijn om even mij ei kwijt te kunnen!
Veel plezier,
Liefs Rimke

Hoi hoi,

Leuk weer een nieuwe erbij!!!!
Hoop dat je erveel aan hebt ben hier al meer als 1 jaar actief!!!
Ben ook 36 jaar en wij hebben al een mooi wondertje gekregen dit jaar op 2maart een meisje Jessica!!!
Ze is bijna 5 maandjes en we zouden graag ook nog een tweede keer dit willen meemaken het was zo bijzonder!!!
Nou wens jouw heel veel succes en hopelijk gaat het ook voor jullie lukken!!!

Liefs sandy

Hey Agnes,

Welkom, wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje en zitten in ronde 6.
Spannend elke maand weer he?
Wanneer is jouw NOD.

x Karin

quote: karinw78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 11:43:34'));

Hey Agnes,

Welkom, wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje en zitten in ronde 6.
Spannend elke maand weer he?
Wanneer is jouw NOD.

x Karin

Hallo Karin

Het is inderdaad heel spannend.
Heb nu maar ovulatie test gekocht om nog gerichter te klussen(zoals ze dat zo mooi zeggen hier !)
Mijn NOD is 22 augustus.
En die van jou

Agnes

Terug
Bovenaan