nieuw hier .zal me even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden , ik ben daan ben 33 jaar en heb 2 kinderen van 4 en 2 uit een vorig huwelijk.
heb mijn huidige man leren kennen toen ik van de tweede 6 mnd zwanger was en hij is een echte vader voor de kinderen....... maar nu zijn wij al een jaar bezig voor een kindje samen wat niet echt wil lukken.
na 6 mnd BBZ gehad moest met spoed onder het mes , gelukkig is alles behouden gebleven...maar nu toch maar zaad onderzoek laten doen en helaas geen goed nieuws , maar 5 % goed leven zaad..... shit....

Ik mag 23 juni op gesprek bij gyn en volgens de ha gaan we voor iui...

Nou , zou ik graag willen weten of jullie weten wat dit in houd en o je gyn dat doet   enzo....

nou meiden , ik hoop van jullie wat info te krijgen en hoe jullie het ervaren hebben ,

liefs daan

Hoi Daan,

Ik las je verhaaltje en hoop dat ik je kan helpen. als je naar www.ivf.nl gaat en dan aanklikt technieken dan krijg je alle informatie over iui en dan word er al een hoop duidelijk. ikzelf heb 1 dochter van 4 en ben nu 2 en half jaar bezig voor een tweede het zaad van mijn man is ook slecht en het is een wonder dat we onze dochter hebben. in juni gaan wij praten over eventuele ki kunstmatige inseminatie dat is nog voor iui en hopen dat dat wel zal helpen. ik hoop dat je hier wat aan hebt en wens je veel succes.

groetjes linda

Terug
Bovenaan