NIEUW HIER!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, leuk dit eens even allemaal te lezen. Ik ben een vriendin van An21. We hebben vandaag aan elkaar verteld dat we allebei bezig zijn om zwanger te raken.

Errug spannend allemaal, veel geld al uitgegeven aan testjes! Maar nog steeds negatief.
Groetjes Jes25

hoi jes25,

welkom hier op het forum
het is hier meestal erg gezellig
en we hebben veel aan elkaar.
nou veel suc6 met zwanger raken en dat het maar snel raak mag zijn voor ons allen.

groetjes debra

Hoi

Ik sluit mij helemaal bij debra aan.

heel veel succes .

liefs niempie

Hoi,

Hartelijk welkom hier. Leuk dat jullie als vriendinnen elkaar in vertrouwen hebben genomen en tegelijk zwanger proberen te raken. Je kunt dan lekker zaken met elkaar delen! Ik weet van een vriendin ook dat ze bezig is, maar zij niet van mij omdat mijn vriend het graag geheim wil houden. Soms vind ik dat best eens jammer. Maar ja aan de andere kant is het ook erg leuk om samen met hem een geheim te hebben dat niemand weet.

Ik hoop dat je net zo veel plezier en steun aan dit forum hebt als de meesten hier!

Groetjes Marianne

Bedankt voor jullie leuke berichtjes allemaal.

Wij wisten het ook niet van elkaar Marianne, grappig hé. Lijkt me wel moeilijk Marianne om dat voor je vriendin geheim te houden vooral natuurlijk omdat zij er veel over praat.

An21 en ik kunnen, nu we het weten, misschien een beetje steun bij elkaar zoeken. En via deze site heb je natuurlijk ook steun aan elkaar en kun je lekker veel info uitwisselen.

Want ik merk dat je steeds meer spoken gaat zien, tenminste ik heb steeds allemaal "zwangerschapssymptomen", terwijl mijn test negatief was.

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zijn en dat de zwangerschap goed verloopt, met als eindresultaat een gezonde baby!!!!!

Groetjes
Jes

Terug
Bovenaan