Nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben Marian, 25 jaar, en ik kom vanaf vandaag gezellig meedoen. Gisteren heb ik mijn laatste pil genomen, dus wacht ik nu rustig mijn ongi af (geen idee wanneer die komt, want ik nam geen volledige strip). En dan gaan we er weer voor! Ik heb al een zoontje van 9 maanden, en hoop zo dat er volgend jaar een broertje of zusje voor hem op komst zal zijn.
Allemaal succes met het zwanger worden en tot gauw!

Groetjes,
Marian

Welkom Marian.

Heb je voor je vorige zwangerschap ook de pil gebruikt, hoe snel was je toen op regel?

Groetjes
Miep

Hallo!
Ik heb veel met je gemeen Marian! Ikzelf ben 26 met een zoontje van bijna 8 maanden. Heb ook mijn laatste pilletjes genomen (en nu ongi...) Vorige keer duurde het wel een jaar voor ik zwanger werd. Hopelijk gaat het nu iets vlugger!
groetjes,
Febe

Hoi Marian,

Wij hebben 4 maand geleden ook besloten om voor de tweeede te gaan. Maar tot op heden nog niets. Heb volgende week dinsdag mijn NOD. Ik weet niet wat ik allemaal wel of niet voel. Kan het me ook niet meer herinneren van de eerste. Maar ik wens je veel plezier en hoop dat het snel mag lukken.

Hoi Miep,

Voor mijn vorige zwangerschap gebruikte ik inderdaad ook de pil, al een jaar of 6. Maar vanaf de eerste maand nadat ik gestopt was werd ik netjes elke maand ongesteld. In ronde 3 bleek ik zwanger te zijn, dus dat ging wel vrij vlug. Ik hoop dat het deze keer weer zo vlot gaat, maar zeker ben je daar natuurlijk nooit van.

Groetjes,
Marian

Terug
Bovenaan